Categorie: "Campagne"

Mix tussen live-action en animatie in spotje Bart Smit

Bijzondere mix tussen live-action en animatie in één commercial,” zo wordt het nieuwe spotje van Bart Smit aangekondigd. Je wordt erin meegenomen in de geanimeerde speelgoedwereld van de speelgoedretailer, waarin de karakters maar één doel voor ogen hebben: koste wat het kost de wedstrijd winnen en een plek in het Bart Smit assortiment veroveren. De commercial eindigt telkens met een andere product-

Canal Digital ramt abo erin met leuke SilverHand-spot

Don’t Miss What You Don’t Want To Miss. Betaal TV heeft het nergens makkelijk in een wereld waarin men niet graag geld overmaakt als er zoveel gratis te zien is. In Noorwegen was dit erg grappige SilverHand-spotje van het Franse Canal Digital te zien over de man die niet ‘bij’ is, zeg maar media onwijs. En dat zal hij weten. De

Spotje speelgoedfabrikant VS stimuleert technische beroepen voor meiden

Goldie, the girl inventor who loves to build.’ Alweer van even geleden, de Amerikaanse commercial van speelgoedfabrikant GoldieBlox dat werd opgericht door een vrouwelijke ingenieur. Ze ontwikkelde de interactieve boekenserie en bouwset met Goldie, het meisje dat graag bouwt – en niet alleen gaat voor poppen en prinsessen. De commercial toont ook Amerikaanse statistieken over hoe weinig

‘Duurzaam merkenspel’ als reclame voor ASN Bank

Je liket je favoriete merken. Maar wat zegt je favoriete merk over jou? En hoe zit dat met de keuze van jouw bank?” Zegt de site van ASN Bank over ASN Coole merkenhun ‘duurzame merkenspel‘ op Facebook, zie ook bijgaande advertentie die Reclamewereld vandaag uit dagblad Metro plukte. Je kunt er jouw ‘Facebook rendement‘ berekenen: hoe cool is jouw favoriete merk, hoe scoren ze? Geld dat je spaart of belegt bij deze bank wordt geïnvesteerd en belegd in bedrijven, projecten en landen die de ASN Bank goedkeurt, zeggen ze. Dat was, of is, ook in huizenhypotheken van zuster-

Elektrische BMW i3 kan niet grommen in spotje

Rijplezier opnieuw uitgevonden.” Een nieuwe tv-commercial voor de BMW i3, voor het eerst in jaren dat er eentje voor dat merk in Nederland werd gemaakt, zegt het verantwoordelijke reclamebureau met enige trots. Low budget natuurlijk, maar wel helder. Stilte is in, motorgegrom is duidelijk uit. Maar of de duvel er mee speelt: een uurtje voor de mail binnen rolde lieten we een tweet los met de constatering dat we

Dit is reclame voor vleeswarenfabrikant Stegeman…

… wacht maar even tot het einde, dan volgt het bewijs… Een voorbeeld van storytelling in de reclame, maar dan eentje die doorschiet: ‘Meer aandacht, meer genieten’. Stegeman komt met een nieuw assortiment vleeswaren. De twaalf nieuwe varianten zijn met vakmanschap, passie én extra veel aandacht gemaakt, meldt campagnemaker reclamebureau McCann. ”Want het leven kan wel een beetje extra aandacht gebruiken. Daarom zetten we in deze campagne mensen centraal die

‘Een aandeel in elkaar’ nieuwe commercial Rabobank

Een dag in een wereld waarin we elkaar verder helpen, waarin samen het synoniem is voor sterker….” Dat is hoe de Rabobank naar de wereld kijkt, zeggen ze in deze lange commercial, die gisteravond voor het eerst op tv was. Goed verhaal. Wat zijn de grootbanken toch stuk voor stuk goed bezig de laatste tijd, met mooie verhalen. Nou maar hopen dat de Rabobank het allemaal waarmaakt in de praktijk – we lezen

Hoge hakken en schokdemper-reclame eBay Rusland

Over hoge hakken, schokdempers en babymonitoren. Wij boycotten Rusland, Rusland boycot ons, op Europese basis, maar sommige bizz gaat gewoon door. We zijn toch nog steeds de Chinezen van Europa? Reclamebureau KesselsKramer maakte weer enkele aardige commercials voor eBay Russia die daar op de nationale tv worden uitgezonden. Nu de verarming toeslaat in Rusland ziet eBay meer kansen, neem ik aan. Logisch. De drie spotjes zijn geregisseerd door René Nuijens.  De derde is te zien in de doorlees. Bron: rechtstreeks.