Categorie: "Campagne"

Nieuw: Jacques en Sjors in animatie-spotje van Mona

In een eerste animatie-commercial introduceert Mona introduceert twee nieuwe personages, de altijd nuchtere Jacques en de immer blije Sjors. Ze kondigen ze het jubileum van Mona’s Toetje van de Maand en de bijbehorende Feestpudding aan. En ja… ‘daar wordt iedereen blij van’. Het lijkt een echte klei-animatie, maar is het niet, meldt vaksite Adformatie, want volledig met computer-generated imagery (CGI) gerealiseerd, digitale animatie dus. ‘Inclusief vingerafdrukken in de klei.’ Reclamebureau

Angela Groothuizen 10 kg lichter onhult spot Weight Watchers

Angela Groothuizen, , heeft het maar druk met Weight Watchers, de afslankers. Als reclame-uithangbord, want bekend van o.m. de Dolly Dots, The Voice Of Holland, The Voice Kids en Een Nieuw Begin, doet ze het puik. Ze viel 10 kilo af met Weight Watchers en is nog steeds op gewicht. Vertelt ze niet aflatend in commercials. Interessant dat haar werkgever ook reclame maakt voor de consumptie van

Blondje en snelle oude sugardaddy in Vodafone-spot

Haha, de blonde golddigger en sugardaddy trouwden in Zuid-Afrika, toen het lekker zonnig was en hier ‘winter.’ Was alles maar zo snel als Vodafone 4G, al kost het je wat. Met Vodafone Red en Smart kun je altijd snel blijven internetten, ook als je internetbundel op is (kosten dan €2 per 100 mb), aldus de telecommer. Zie hier Behind the scenes-video met de song Fever van het Amerikaanse bluesrockduo The Black Keys (das ff wat anders dan de Fever van Peggy Lee. De commercial werd

‘Terugschenkactie’ reclame voor Diamant-frituur

Opvallende advertentie, maar wel flauwe grap, natuurlijk. Je denkt eerst even dat het een terugroepactie is van ‘frituurspecialist’ Diamant frituur terugschenkactieDiamant, dat er iets mis is met hun frituur-vet. En in plaats van ‘t standaard ‘welgemeende excuses voor ongemak’-zinnetje in dit soort advertenties staat eronder ‘We bieden onze vergemeende gelukwensen aan voor dit gemak.’ Het gaat blijkens bijgaande p3 advertentie in De Telegraaf (KLIK erop om te vergroten waardoor hele tekst leesbaar wordt) vandaag om een ‘Terugschenkactie’ om hun nieuwe flessen met extra grote opening onder de aandacht te brengen. Je kunt ze kopen als je je oude frituurvet terug brengt naar de supermarkt. Krijg je

Ontbijtklanten McDonald’s verleid in spotje Taco Bell

Get With The Times 2014, roept Taco Bell. In Amerika.”De tijd is rijp voor een nieuwe poging om Europa te veroveren. De recessie zorgt ervoor dat mensen meer goedkoop fastfood gaan eten, daarnaast is de Mexicaanse keuken tegenwoordig een stuk bekender dan eind jaren ’80,” schreef een fastfoodblog eind 2011, maar in Nederland is er nog steeds geen vestiging gespot. In de VS is Taco Bell een instituut. In deze grappige commercial komen ze met een nieuw ontbijt en proberen ermee

Doutzen Kroes met duif Ralph en Jan Taminiau jurk aan in nieuw spotje van Rivella

Na het boertje van van Chantal Janzen en de sax van Candy Dulfer in de reclame de duif, Ralph genaamd, van Doutzen Kroes.Niemand minder dan Doutzen Kroes straalt in de nieuwe commercial van Rivella, het drankje zonder opsmuk, die vanaf 14 april te zien is op televisie,” meldt het persbericht van vanochtend trots. Bijgaand al de commercial van fabrikant Vrumona. ”De keuze voor Doutzen is geen toevallige. Het topmodel en Rivella hebben namelijk meer gemeen dan je op het eerste gezicht zou verwachten. Doutzen is zo Fries als… Rivella! Beiden hebben hun roots in deze noordelijke provincie.”‎ Vanaf deze maand is ook Rivella Green Tea verkrijgbaar. Zie ook overlees.

Noshirt of Undertee heten T-shirts nu in de reclame

Wat is dat toch met die Undertees-reclame? Zie dat spotje op Reclamewereld gisteren, en nu viel weer een dagbladuiting van een ander merk op, dat ze NoshNo shirt reclameirt noemt. “Onzichtbaar maar onmisbaar onder je overhemd,” meldt de tekst van de advertentie in Metro (KLIK erop om wat te vergroten). ”Het houdt je warm in de winter en cool in de zomer. Zonder lelijke contouren of suf wit boordje. Of je je overhemd nu met één of twee knoopjes open draagt. Want met noshirt ben je

Swapp-app voor kledingruil zoekt financiële steun via advertentie

Swapp ruilen haalt geld opSwapp ruilen vp aankondigingLeuke, intrigerende advertenties in de krant vandaag van de drie bedenkers van Swapp, een app in wording voor kledingruil, ‘de volgende hype.’ Tim, Lonneke en Harmen willen geld ophalen voor de Swapp-app via de website doorgaan.nl, ‘waar iedereen in ondernemers met goeie ideeën kan investeren’. Swapp (Engels voor ruilen) wordt aangekondigd op de voorpagina van de Volkskrant vandaag (rechtsboven), met verwijzing naar de lange advertentie links, op pagina 7. ”Ruilen is het nieuwe hebben,” zeggen de oprichters in de kop boven de tekst. Ze behoeven financiële ondersteuning voor hun nieuwe Swapp-app ‘want banken staan tegenwoordig niet te springen om ondernemers financieel te steunen.’ Klik door naar de overlees want daar is de complete tekst van de advertentie links goed te lezen. Zie in dit verband ook Fashmob.