Categorie: "Campagne"

Stukje Milka naar een dierbare sturen kan makkelijk meldt advertentie

MilkaMilka, we herkennen de reclame-uiting van de paarse kleur. Excuses voor de matige reproductie. Niet meteen duidelijk is wat ermee wordt bedoeld: ‘Omdat je mijn favoriete theeleut bent.’ Onderaan in de kleine lettertjes een schokkende onthulling in de advertentie die ik uit het receptenmagazine van Jumbo plukte. ”Milka heeft het laatste stukje uit jouw chocoladetablet gehaald en voor je apart gehouden… En jij bepaalt wie het krijgt! Koop nu de Milka Alpenmelkchocolade 100g tablet en verstuur jouw laatste stukje op

Hoofdrol Doutzen Kroes Samsung Galaxy Alpha-spot

Is ie nou zo speciaal, deze commercial? Nou, eh, nee. Maar vanwege DK toch maar getoond ;-) . In campagne -en spotje- ‘Your Style, Your Alpha’ onderstreept Doutzen Kroes voor Samsung Nederland opnieuw haar gevoel voor stijl met de nieuwe smartphone Galaxy Alpha. Het topmodel wordt door de fabrikant de ‘de meest stijlvolle smartphone van dit moment’ genoemd. ”We zien haar in een

Suiker aanval per spotje op Cola-achtigen door Brita

Brita noemt zich ‘The number 1 brand in water filtration‘ met hoofdkantoren in de VS en, voor Europa, Duitsland. En bezig met een harde marketingoorlog tegen de Cola-achtige frisdranken in de VS, daar de ‘soda industry‘ genoemd. De in 1966 opgerichte Amerikaanse fabrikant is niet de enige die aanvalt, maar wel een van de meest agressieve, getuige bijgaande commercial voor ‘gezond water.’ Gemaakt door

Zangeres Taylor Swift met kittens in Diet Coke-spotje

What if life tasted as good as Diet Coke?‘ Doe mij maar champagne. Maar Taylor Swift, de Amerikaanse zangeres zangeres, songwriter, muzikante en actrice -ze werd hier in den lande bekend door de single “Love Story” onthult Wikipedia- lust er wel pap van. Van Diet Coke natuurlijk, van schattige kittens en vast ook van het

Peer Mascini exit, wel weer humor in Melkunie-spotje

Zegt de man van de afdeling Markoeting: ”Bij Melkunie zeggen wij altijd: ‘Iets nieuws in de wei maakt iedereen blij.” Maar er is meer nieuws dan het nieuwe product Koekvla, want een nieuwe reclame-aanpak. De terugkeer van Peer Mascini was geen succes zei Ernesto Kerkhof, marketing directeur van Melkunie tegen Adfo, ”de eens zo succesvolle campagne was echt op. Hoe briljant die campagne ook was, dan