Categorie: "Campagne"

Bij Nespresso-capsules geen vervliegende aroma’s benadrukt advertentie

Nespresso VK mag spreadDoe maar gewoon filterkoffie‘ kopt de voorpagina van de Consumentengids van deze maand. Gaan wij een advertentie van een fraaie dubbele pagina van Nespresso, uit Volkskrant Magazine van zaterdag j.l. hier laten zien… (KLIK erop om wat te vergroten). De bond lijkt een terugkeer naar het ‘koffiezetten zonder franje’ -en goedkoop!- te bepleiten en komt met een nieuwe test van ‘het vertrouwde apparaat.’ Nespresso moet daarvan vast gruwen, want die franje hebben ze uitgevonden*. Ook

Al 30 jaar voetbalfan en je club niet mogen bekijken in spotje Canal +

Al 20 jaar heeft de Franse betaalzender Canal+ de exclusieve uitzendrechten van de voetbalwedstrijd Olympique de Marseille (OM) tegen Paris Saint Germain, zeg maar de Ajax-Feyenoord van Frankrijk. Die klassieker wordt a.s. zondag gespeeld (net als die andere klassieker). De man in het prachtige spotje is al meer dan 30 jaar OM-fan, maar heeft zijn club nooit zien spelen. En toch geen wedstrijd gemist. De

Christopher Walken over beige sokken en de Kia Optima in spotje

Acteur Christopher Walken maakt reclame voor beige sokken van het sjieke merk Stance, maar vooral Kia moet natuurlijk een sjiek, nee, sjieker merk worden in de VS. Dus weg met die beige sokken-mentaliteit van autokopers. Na het naamgrapje met de Walken/Walk-in Closet verschijnt de nieuwe, ‘agressief gestijlde’ middenklasser Kia Optima in beeld. Het verantwoordelijke Amerikaanse reclamebureau heet David

Oude astronaut weer in vuur en vlam in Audi R8-spotje met ‘Starman’ van David Bowie

De lange versie is dit, van een super Audi-commercial voor de R8, Commander, die gisteravond in de VS werd uitgezonden tijdens de SuperBowl 50. Een misschien wel  de beste van de jubileumuitzending vanuit Santa Clara. En al helemaal als je van auto’s houdt ;-) . Een snelheid van 330 kpu haalt die sportwagen. De oude astronaut raakt weer in vuur en vlam als zijn zoon hem de sleutels presenteert van zijn nieuwe bolide – en de herinneringen even terugkeren. Super is ook de passend genaamde

Robijn doet de was bij Frans Bauer-commercial en Frans doet een liedje erbij

Speciaal voor de commercial schreef Frans Bauer het lied ‘Verliefd op je Geur’ las ik op de Adfo-site. We kunnen natuurlijk niet achterblijven, als er weer een nieuwe volgt in de oneindig lijkende serie ‘Robijn doet de was bij…’-commercial. Weer gemaakt door reclamebureau JWT, deze. Martijn Slebus, brandmanager Robijn,

Robijn doet de was bij… Frans Bauer! Ps. Zet je geluid aan en zing mee.

Posted by Robijn on Friday, 5 February 2016

Marilyn als Marilyn maar eerst William Dafoe als Marilyn Monroe in spotje Snickers

You’re Not You When You’re Hungry.’ Aflevering zoveel van Snickers moest een iconische worden, voor vertoning tijdens SuperBowl 50 a.s. zondag. De eer viel te beurt aan acteur Willem Dafoe -ja, Willem- die na het eten van je-weet-wel verandert in the real thing, Amerika’s sweetheart Marilyn Monroe. Leuk. De overbekende scene is nagespeeld uit de film The Seven Year Itch van 1955.

Daphne Groeneveld straalt in Jean-Paul Gaultier’s ‘Welcome to the Factory’ commercial

Niet de chocolate factory, nee. Oogstrelend, deze nieuwe ‘Welcome to the Factory‘-commercial van Jean-Paul Gaultier, met in de hoofdrol ‘ons’ blonde topmodel Daphne Groeneveld. Vormt fraai stelletje met zwartharige model Soo Joo Park, samen met die half blote matrozen in de geurfabriek voor het maken van J-PG’s Classique et Le Male. Zegt VSMag. Met als muziek een soort Ave Maria met beat

Kees Kuijt, Luuk de Jong en El Ghazi in reclame voetbalplaatjes met ma’s succesrecepten Plus

Yes, vanavond ik eet als Claassen…’ zegt Kevin. En dan weet de caissière van supermarkt Plus meteen: dat is die speler met de strakke pass, knap hoor ;-) . Geen EK voor Nederland, maar voetbalplaatjes zijn altijd actueel – en gevraagd. Met wat extra’s deze keer. Aardig bedacht: alle Eredivisiespelers en succesrecepten (‘lekkere en voedzaam’ belooft Plus) van de moeders van de favoriete Eredivisiespelers kun je sparen (3 voetbalplaatjes en 1 succesrecept bij elke €10 aan boodschappen). Meer

Na Dacia zet ook Honda song van Queen in voor Ridgeline pickup truck-spotje

Niet alleen Somebody To Love van Queen werd afgestoft in bijgaand Superbowl50-spotje van Honda voor hun nieuwe Ridgeline pickup truck. Ook een sprekende wolf en een kudde schapen mogen reclame helpen maken. Tja. Gisteren lieten we hier al het Dacia Duster-spotje zien waarin de Hongaarse autofabrikant aan de haal ging een andere hitsong van Queen’s, Another one bites the dust. Honda zelf zegt: