Categorie: "Campagne"

Mozart, Christiano Ronaldo, Nike Football en de Mercurial Superfly V-schoen in spotje

Tja, maar El Kwallo schoot ‘m er wel in, die penalty. En nu mag Christiano Ronaldo weer opdraven in een Nike Football-spotje,  Speed Room. Met als opvallende achtergrondmuziek de ouverture van W.A. Mozart’s Figaro’s Huwelijk.  Voor de nieuwe, het is niet meer bij te houden, Mercurial Superfly V-schoen. ”In CR7’s house, speed gets its own room. Get the new Mercurial first, exclusively now in the Nike

Dries Roelvink weer eens in het geel in reclame Badkamerwinkel.nl

‘Een knalgele, schreeuwerige (web)winkel die ook nog eens belachelijk standaard scherpe prijzen hanteert?’ Dat is Badkamerwinkel.nl, zeggen ze zelf. En Dries Roelvink mag er weer eens reclame voor maken. En weer eens in ‘t geel, nu de badhandoek. ‘Nou, dat heb ik weer’, lijkt-ie te mompelen. Dat was lang geleden, zeg, negen jaar om precies te zijn, KLIK hierop: ANWB’s klassieker voor hun Wegenwacht Europa. En dan nu de badhandoek-klassieker-in-wording met Dries voor ‘A-merken

Is David Beckham krachtig of cool vraagt advertentie Biotherm Homme

Biotherme BeckhamEh, foutje. Die vraag gaat niet over reclamegezicht David Beckham, maar over Biotherm Homme zelf, meldt de advertentie in de Modespecial van dagblad Metro van vrijdag j.l. (KLIK erop om te vergroten). In de Special, surprise, surprise, ook een artikeltje over Beckham, ‘De Sexiest Man Alive‘ volgens  People Magazine. Van hoofdredacteur Karin Kuijpers van de advertorials, die ook al Robin van Persie van jeweetwel Hugo Boss Bottled mocht interviewen in Istanbul. Met Biotherm Homme ging Beckham voor enkele jaren een

De hamsters van Kia gaan ook al verbinden, met muziek, toont ShareSomeSoul-spotje

Help, de hamsters van Kia Motors America gaan ook al verbinden. Met muziek, natuurlijk: ‘The world needs more Soul.’ Dat verbinden gaat, in veel meer woorden zo, volgens Kia: ”We see the Hamsters bring different people and cultures together through the power of music, and put more positivity out in the world.” De maker van de geinige

Eric Cantona zwemt Kanaal over voor Kronenbourg 1664-spotje

It’s not where the seagull flies to, it’s how it gets there.’ De gevleugelde woorden van gekke vent Eric Cantona, de oud-voetballer/acteur. Na zijn aanlanding aan de Engelse kust, bij Dover, na het Kanaal overgezwommen te hebben (ja, ja, het is maar reclame ;-) ). En dat allemaal in een commercial van het Franse biermerk uit de Alsace, Kronenbourg 1664 van vorig jaar. Trek in bier heeft Eric, niet in een

Wees niet bang voor de tandarts-reclame van de tandartsen van NarcoDent

NarcodentOok bang voor de tandarts? U bent niet de enige.’ Meldt bijgaande ‘Je slaapt je er doorheen’-advertentie van NarcoDent in De Telegraaf vandaag (KLIK erop om wat te vergroten). Met een onbekende, naamloze jonge vrouw, als trekker in beeld die pas op de site over haar ervaringen vertelt. Want ook zij koos voor een behandeling onder narcose bij NarcoDent. Verwezen wordt naar de site Ik Ben Bang voor de Tandarts. NarcoDent heeft een landelijke spreiding, kent ‘n gratis intakegesprek en alle

Volwassen honden horen liever Beyoncé dan Beethoven onthult spotje Sony over onderzoek

Lol. ‘A scientific report investigating music preference in healthy adult dogs.’ Van de hand van Dr Anna Wilkinson, voor Sony Benelux. Serious business, lees maar hier. En hier is de behind-the-scenes-video te horen/zien. De studie is ondernomen ter gelegenheid van de lancering van de woefwoef  GTK-XB7  high power home audio speaker. Wilkinson is Senior Lecturer van de School of Life Sciences, University

Donald Trump ‘misbruikt’ in reclame VPRO Gids

VPRO TrumpHaha, mooie slogan ook. ‘Laat je niet leiden, wel gidsen. Nu slechts €25.’ Zegt bijgaande advertentie van de VPRO Gids in de VPRO Gids van deze week (KLIK erop om te vergroten), waarin Donald Trump schandelijk wordt misbruikt ;-) . Als-ie dat eens wist, zou-ie vast hard lachen. Zijn Make America Great Again is verworden tot Make Holland Great Again, met toevoeging ‘Don’t Read de VPRO Gids.’

Na namen nu emoticons op flesjes Coca-Cola kondigt spotje aan

Komt deze nieuwste actie nog overwaaien uit de VS? ‘Taste the feeling, share the feeling’ roept de voice-over in dit nieuwe Amerikaanse spotje van Coca-Cola. Waarin geen namen meer op flesjes worden aangekondigd, maar emoticons. De eenvoudige boodschap: ‘Grab a COCA-COLA Emoticon to share and #TasteTheFeeling!‘ Dat werkt voor je, of je je nu ‘crazy, opgefokt, gelukkig of zelfs wat verlegen’ voelt…