Categorie: "Campagne"

Ricky Gervais maakt anti-reclame die werkt voor Netflix/Optus Australië

Shame on me. Even over ‘t hoofd gezien deze campagne vorige week. Anti-reclame die werkt, van Ricky Gervais dan. De Britse komiek -bekend van The Office, Extra’s en het afbranden van de Hollywood-elite tijdens Golden Globes prijsuitreikingen moet de Australische kabelaar Optus aanprijzen die Netflix down under introduceert. Voor een ‘shitload‘, nee, ‘shedload‘ of cash. Erger: voor mental  money.

‘Legale erotische’ Blue Pill in de reclame bij Checkdiedeal

”Deze opzienbarende pil, die als geen ander erotische verlangens en seksuele gevoelens opwekt bij zowel mannen als vrouwen, is thans ook in Europa vriCheckdeal Blue Pillj verkrijgbaar, dus zonder doktersvoorschrift,” jubelen de slimmeriken van webwinkel Checkdiedeal. Dit soort dealshops vechten elkaar de tent uit, zoveel zijn er inmiddels. Daarom een prachtige aandachtstrekker natuurlijk, deze advertentie die we vanochtend uit De Telegraaf plukten (KLIK erop om wat te vergroten). ‘Let op. Alleen

Happy Meal Kijkdoos McDonald’s in fraai gemaakt spotje van papier

McDonald’s bestookt de consument via de media met wel véél verschillende reclameboodschappen dezer dagen. Nu weer wil het ‘meer dan ooit hèt familierestaurant van Nederland zijn’ met behulp van deze erg leuk gemaakte commercial voor de Happy Meal. En met een actie voor ‘het produkt waar kinderen én ouders allebei happy van worden.’ In het spotje ‘van papier’ worden we

Spannende mini-docu over… ontbijten in spotje ‘Routine Republic’ van Taco Bell

Wow. Bijna drie minuten duurt dit. Een fraaie, sfeervol gefilmde Amerikaanse commercial, nee mini-docu, over de denkbeeldige Routine Republic.  Vol ‘boring breakfast‘. Een jongeman en vrouw staan in de rij, maar weten te ontsnappen. Om te gaan genieten van het ‘next generation‘-ontbijt bij Taco Bell. Ondertussen schalt het nummer Blitzkrieg Pop van de punkgroep Ramones ons in de oren. Het Mexicaans

‘Service waar u niet op zit te wachten’ in de reclame bij VW Bedrijfswagens

Kleine reparaties direct klaar. Wij doen dit al ca. 30 jaar!” Garage Lochem reaguurt bijna beledigd, haha, op de grappige nieuwe, maar qua boodschap heldere campagne van VW Bedrijfswagens. Die gericht is op ondernemers, zzp’ers en vaklieden die hun busje of bestelauto liever nooit kwijt willen (en liefst eentje hebben

Kelly Brook het bed in voor Skechers memory foam

‘Sitting in a plush and luxurious bed while being fanned by a cabana boy, her dream come true.’ Waarom deze commercial nou hier getoond vandaag? Is Kelly Brook, Engels model/actrice/tv-presentatrice, soms zo bekend in polderland? Nee. Heel goed spotje dan, nee, heel slecht, nou, mwah. Leuke meid? Túúrlijk. Anderszins opmerkelijk