Categorie: "Campagne"

Meisjes moeten van hun krullen leren houden en mamma kan daarbij helpen vindt Dove in spotje

Veel meisjes balen van hun bos krullen, heeft Dove Hair na onderzoek geconstateerd. Slecht 4 op de 10 vinden het ‘prachtig.’ In bijgaand reclamefilmpje Love Your Curls worden moeders opgeroepen om hun dochters liefde voor die krullenbosjes bij te brengen. So far, so good. Alleen: zó onecht gebracht, die Amerikaanse happiness, van de adverteerder die nota bene dit bracht, in 2007. Op vaksite Adformatie verslikte columnist Olaf Arkauer zich in de ‘stichtelijke

Seagate maakt reclame voor wireless harde schijf

Seagate draadloos streamIntrigeert wat, deze advertentie in Metro vandaag, van Seagate.com. Huh, Seagate? Doet bij ons geen belletje rinkelen. Stream draadloos, adviseren ze, en haal meer uit je tablet met de wireless harde schijf. Meer niet. Om meer over dat bedrijf te ‘ontdekken’ wordt verwezen naar een de site van het bedrijf, dat, evenals Apple, in Cupertino blijkt gevestigd. De site meldt, ook in het Nederlands: ”Seagate is de

We zijn er altijd en voor iedereen zegt McDonald’s in lang ‘Manifest’-spotje

We zijn er voor shoppers, lunchstoppers en snel weer door-hoppers, voor sharers en likers, voor de stille genieter, en voor genieters van stilte.” McDonald’s Manifest. Met dit leuke filmpje van liefst een minuut wil het bedrijf duidelijk maken dat ze er voor iedereen zijn, dus niet alleen voor kinderen en hun ouders.  ”We zijn er voor avondeters

Rabobank maakt reclame voor Jopenbier en zichzelf

Je eigen biertjes brouwen en er internationaal naam mee maken is het onderwerp van een docu-achtige lange commercial van Rabobank. Bierliefhebber Michel Ordeman maakt die jongensdroom namelijk waar. Sinds hij in Haarlem de kroegen langs ging om zijn flesjes Jopenbier aan de man te brengen, telt zijn bedrijf inmiddels meer dan honderd medewerkers. ”En zelfs in Amerika happen ze in de schuimkraag

Overleden Mr. Spock van Star Trek leeft voort in spotje van Volkswagen

Leonard Nimoy, oftewel Mr. Spock (foto), de beroemde Star Trek-acteur die vrijdag j.l. op 83-jarige leeftijd in Los Angeles overleeSpockd, leeft nog even door in een Duitse VW-commercial, blijkt. Samen met William Shatner, die vooral bekend is van zijn rol als Captain Kirk in die serie en Star Trek-films.  Want bij die automaker is de toekomst gearriveerd, zeggen ze. De nieuwe e-Golf lijkt zelfs een beetje op een ruimtevaartschip. Nimoy zit achter het stuur van de

Tom Coronel in hoofdrol GPPro Formule 1-competitie meldt advertentie

GPPROTom Coronel, hij weer, maakt nu weer reclame voor GPPro, de ‘spannendste online Formule 1-management competitie’ waaraan je gratis mee kunt doen. Lezen we in de advertentie vandaag in De Telegraaf en Metro (KLIK erop om wat te vergroten). De site is onderdeel van het katern Telesport van de wakkere krant. Tom is ‘verslaggever’ en je kunt het tegen hem

Jumbo pakt Albert Heijn weer keihard aan met Laagsteprijsgarantie-reclame

Om te beginnen trekt een gele aankondigings-advertentie veel aandacht op de voorpagina, dan een hele gele pagina van Jumbo achterop de wakkere krant vandaag: weer eens een keiharde prijsaanval op concurrent Albert Heijn, waar merkartikelen een stuk duurder blijken. Dankzij JumboJumbo laagste prijs garantie vp‘s laagstJumbo vs AH prijsgarantieeprijsgarantie, claimen ze in de ‘Kijkt u vooral even voor de komma‘-advertentie in De Telegraaf vandaag (vraagje: bonuskortingen niet meegerekend, nemen we aan?). KLIK erop om wat te vergroten. De tekst, voor de zekerheid: ”Bij Jumbo weten wij dat u niet van verrassingen houdt. Zeker niet als u met een vol winkelwagentje

Borsten afgeplakt op SuitSupply-campagne in abri’s, maar ongesensureerd te zien op Reclamewereld

SuitSupply nieuw 1SuitSupply 3 m en v goedSuitSupply nieuw 4 m en vVoor de knipoog achter die kop was net geen ruimte, haha. Maar goed, de sexy nieuwe abri-campagne Suit Supply, weer gefotografeerd door Carly Hermès, valt niet bij iedereen in de smaak. In ieder geval in delen van Amsterdam -West en Nieuw-West- waar op meerdere abri’s de blote borsten zijn afgeplakt met tape. Nieuwsdienst Dichtbij heeft geen idee wie er achter deze actie zit, al hebben we onze vermoedens. Enfin, nu ongesensureerd te zien bij Reclamewereld, zijn ze ;-) . KLIK erop om te vergroten. Maar dat beetje extra aandacht zullen ze bij SuitSupply niet vervelend vinden. Mooi en sfeervol onder water gefotografeerd. Dat vinden wij