Categorie: "Campagne"

Doe ermee wat je wil, maar verveel ze niet, gebiedt spotje Levi’s-jeans

Wear them, dare them, abuse them, share them. Love them. Wash them. Rock them. Work them. Unbutton them. Abuse them. Just don’t bore them.” Okay, duidelijk? Bijgaand een nieuwe commercial voor Levi’s jeans in de VS. Met de  “Live in Levi’s” rock soundtrack, het nummer Rumble And Sway van Jamie N. Commons. Gemaakt

Zeg hallo tegen Pinterest-boodschappen fraai spotje

‘Say hello to messages on Pinterest’. Maak plannen voor projecten, wissel visuele ideeën uit, toon je ontdekkingen; zie hoe mensen creatief worden met het diner van vanavond, het uitgaansplan voor het weekend. En meer. Zeggen ze. Mooie, wat langere Apple-achtige commercial van de ‘belangrijke marketeer op social techgebied’ , zegt bron Adweek. Zekers, vrolijk en leuk. Met passende muziek: Kishi

Door ’3 Year Epic Selfie’ geïnspireerd spotje van NS

Mijn hemel wat een slap aftreksel‘, liet ene Huib me per tweet weten. Zelf vind ik vind ‘m gewoon aardig, maar wel wat lang, deze NS-commercial. Geïnspireerd door ‘3 Year Epic Selfie’ -zie ‘m in overlees- maakte Teun na z’n studie een indrukwekkende trip door Nederland langs 400 NS stations. ”Gevalletje gewoon omdat het kan. Want als je uitgestudeerd bent stap je heel makkelijk over van je Studentenreisproduct

Kleed je Normaal-campagne Gap met Anjelica Huston en Elisabeth Moss valt verkeerd bij Buzz60

Misschien wel een van de meest onverwachte boodschappen van een modebedrijf” zegt Jen Markham van de Amerikaanse site Buzz60 in een soort column over de nieuwe ‘Dress Normal‘-campagne van The Gap in de VS. Erg cynisch is ze over de campagne met onder andere Anjelica Huston en Elisabeth Moss. Moss is natuurlijk bekend van

Chatreclame gemaakt voor Serviceforum van de NS

In de hoofdrol treinreiziger Britt_78xx en servicemedewerker Lennard_38 van het NS Serviceforum -als ze echt bestaan dan- in de advertentie vandaag van de NS. Het forum is er voor iedereen die iets weet of wil weten over reizen met NS. ”Vraag medereizNS Forumigers om tips, deel je eigen ervaringen met anderen of stel een vraag aan NS. Of je nou een goed boek zoekt of het beste treinabonnement, hier helpen we elkaar verder,” meldt de aardige advertentie in Metro. Om actief deel te nemen aan dat forum moet je wel een account aanmaken op die Serviceforum-site van de NS,

‘Mix & Match’-spotje Wehkamp met dagelijks variabele tag-ons

De tv-campagne van wehkamp die vandaag op tv begint wordt gemaakt in de cloud, meldt vaksite Emerce. De webwinkel kan tot het allerlaatste moment de inhoud van de commercial veranderen. Ter promotie van de najaars- en wintercollectie van wehkamp begint vandaag een tv-campagne waarvan de inhoudelijke opzet nog niet helemaal bekend is. De hoofdcommercial ‘Mix &