Categorie: "Campagne"

Reclame maken met start-ups door Twente University

Twente Universiteit start upsAantrekkelijk ogende mooie campagne van de ‘University of Twente‘ dat haar diverse prestaties belicht en daarbij een potje pochen niet schuwt. Over de ruim 800 start-ups gaat deze reclame-uiting, onlangs geplukt uit de Volkskrant. Maar vooral de claim ‘meest ondernemende universiteit van Europa’ springt eruit in de tekst. KLIK erop om te vergroten. Die tekst: ”Start-ups zijn hot. Jonge, verrassende ondernemingen die ons dagelijks leven veiliger, gezonder, duurzamer maken. De University of Twente lanceerde er inmiddels meer dan 800. Wie passie, werklust en slimme

Jaartje buitenland-spot met hulp mannen van Amstel

Onvergetelijk, nee onvergefelijk, dat we deze commercial met de vele mannen van Amstel hebben gemist. Vandaag maken we het goed. ‘Jaartje buitenland’ heet-ie met wat beelden uit Budapest, schijnt, en wat, de NS zal dankbaar zijn, reclame voor treinvervoer. En Amstel bedankt zijn bierfans ook. ”Wij van Amstel maken dan

Meer dan kopjes koffie in fraaie promo over Starbucks

Dagelijks komen miljoenen mensen bij elkaar in Starbucks-vestigingen. En ze komen er niet alleen maar voor de koffie. Deze wat te lange Meet me at Starbucks-promo is een, zoals ze zelf zeggen, ‘A celebration of the good things that happen.’  Er gebeuren kennelijk nooit minder fraaie dingen daar. Leuke, maar suikerzoete promo die werd gefilmd in 28 landen, in één dag. Ja, daar zit Amsterdam

Spotje Zidane als nieuwe reclamegezicht Mango Man

Oud-voetballer Zinedine Zidane is het reclamegezicht voor de lente/zomer 2015-campagne van het Spaanse modemerk Mango Man. De Fransman die met Frankrijk de Wereld Cup won en de Fifa Balon d’Or, treedt al op een een in Madrid opgenomen commercial voor het merk, dat graag bekende sporters als reclame- uithangbord neemt. Laatst nog Gerard Piqué. Zindane is opvolger van het

Mooie arty spotjes draadloze muzieksystemen Sonos

Verkoopt deze reclame draadloze muzieksystemen? Geen idee, we hopen van wel, voor adverteerder Sonos. De commercials zijn echt mooi om te zien, knap gemaakt en zeker goed voor het merkimago. Kunst als reclame. Twee commercials, met als begeleidende muziekNous Étions Deux‘ van La Femme en de overbekende ‘Theme From Shaft‘ van Isaac Hayes. Reclame wordt gemaakt voor de ‘mini-but-mighty’

Dansende mannen in reclame Nederlandsche Bank

DNB dansen‘It takes two to tango’, luidt de uitdrukking. Dansen mannen, in dit geval, haha. Aan verstrengelde belangen zijn dus twee partijen schuldig. Bijgaand een opvallende mooie vacature-advertentie van De Nederlandsche Bank (KLIK erop om te vergroten). Waar je financiële instellingen kunt aanspreken op dat soort misstanden als ze worden geconstateerd. ”Werken in het zenuwcentrum van de economie? Bekijk de vacatures op Werken bij DNB.” Aan het goed invullen van dit soort

Footballer was doof, ging door, werd ster, in spotje Duracell

In de top-10 lijst van hitspotjes op YouTube dit jaar. “They didn’t call my name, told me it was over,” he says. “But I’ve been deaf since I was 3, so I didn’t listen.” Mooi verhaal, in deze aangrijpende Amerikaanse commercial van Duracell, slogan The Power Within. Die kracht van binnen, dat heeft de 23-jarige Derrick Power, American  footballplayer van de Seattle Seahawks ook, vertelt hij. De wereld om hem heen zei

Schitterende Swarovski-momentjes in spot Samsung

The glittering style of the Swarovski crystal back cover gives you more options to express your style.” Yess. Zo vrolijk, en dat Swarovski christal blingblingt zo mooi. Speciale Samsom Galaxy Note 4/accessoires commercial voor vrouwen. Ook gekozen door Reclamewereld vanwege die leuke, catchy song Hey Mami van de ons onbekende

Justin Timberlake & Jimmy Fallon maken ook voor gamers iPhone 6-reclame

Apple liet weer enkele korte spotjes voor de  iPhone 6 het licht zien, deze keer met Justin Timberlake en Jimmy Fallon erin. Maar niet hun gezichten, alleen stemmen. De spotjes zijn grappig, de heren hebben lol samen. Bijgaand de commercial voor gamers. Hun spotje over tekstboodschappen verzenden is hier te zien, die over

Grote zoensprong-spotje Lacoste krijgt techniekprijs

Life is a beautiful sport.’ Zegt fabrikant Lacoste. Moet je wel de juiste Franse sportkleding aan hebben (of helemaal niets, haha).  Bijgaande knap gemaakte ‘The Big Leap‘-commercial van begin dit jaar heeft op het gerespecteerde Europese Eurobest reclameprijzenfestival de hoogste onderscheiding in de categorie Craft,