Categorie: "Buitenreclame"

Reclame Voetbal Halleluja met Maradona en religieus tintje

Voetbal ttVoetbal Halleluja! In het aan de Kalverstraat 92 gevestigde Amsterdam Museum, wellicht aardig om nog te bezoeken tijdens de herfstvakantie: t/m 19 oktober is de Champions League Cup van Ajax uit 1995 er te zien. Het is de eerst dat Ajax de ‘cup met de grote oren’ uitleent, dus mis je kans niet, aldus het bericht over bijgaande reclame-poster, met Maradona als lokkertje, over: ”Een tentoonstelling over helden, rituelen en (bij)geloof. Met indrukwekkende beelden en voorwerpen, zoals de voetbalschoenen van Van Basten en een Maradona altaar, ga je mee op een internationale ontdekkingsreis door de wereld van voetbal. Natuurlijk met Oranje en natuurlijk met Ajax. We zijn

‘FD grootste krant van Nederland’ meldt billboard

FD grootsteWe nemen ‘t ze niet kwalijk, voor een bedankje was geen ruimte, zo hoog boven de weg op het billboard van snelwegreclame specialist Interbest. Het FD haakt zo opvallend en leuk in op de beslissing van De Telegraaf om vanaf vandaag kleiner te worden, want overgestapt op het tabloid-formaat. ”FD grootste krant van Nederland” twitterde Commercial Director Tijmen Bos van de FD Media Group vanochtend

‘Talent groeit’-affiche kondigt start Uitmarkt aan

Uitmarkt afficheDe Uitmarkt is dé landelijke opening van het culturele seizoen!” En dat zinnetje haal ik niet van bijgaande affiche, maar van de site van het evenement. Dit jaar is het van 29 tot en met 31 augustus op en rondom het Museumplein en Leidseplein feest. We duimen voor goed weer. Ik citeer de opnieuw: ”De 37e editie van de Uitmarkt staat in het teken van nieuw talent. Drie dagen lang een batterij aan gratis optredens op verschillende podia in de stad en presentaties van zo’n 200 culturele instellingen. Een knallende opening, voorproefjes van het nieuwe seizoen en kijkjes achter de schermen. Traditiegetrouw wordt de Uitmarkt

Dagelijks op 120 Haarlemse abri’s: vp De Telegraaf

Telegraaf buitenreclame”In Amsterdam hebben ze op 1 digitaal reclameobject, nieuws verspreid. In Haarlem wisselen we dagelijks bijna 120 fysieke posters -abri’s en muppies- met 1 op 1 de voorpagina. Dit is nog nooit eerder gedaan.” Zegt de woordvoerder van het mediabureau UM dat de actie van Dagblad De Telegraaf bedacht. Dat voorziet Haarlem twee weken lang gratis van het laatste voorpagina nieuws. ”Media exploitanten JCDecaux en Exterion Media en drukkerij Muller zetten dagelijks speciale nachtploegen in om deze

Broers bezoeken Michael Jackson Memorial Billboard op ZuidAs

Michael J nieuwe met hulp 2De broers van Michael – Jackie, Tito, Jermaine en Marlon – brengen morgen een bezoek aan de Amsterdamse Zuidas om hun broertje te eren, meldt De Telegraaf vandaag. De herdenking stond aanvankelijk voor vandaag gepland maar door het noodweer konden ze hier niet op tijd zijn. Op uitnodiging van fotograaf Claude Vanheye leggen The Jacksons rond 12.00 uur bloemen neer bij het Michael Jackson Memorial Billboard op het Gustav Mahlerplein (KLIK op foto om te vergroten). The Jacksons zijn in Nederland in verband met een optreden in Paradiso morgen. Het herdenkingsbillboard werd op

VanHaren komt met ‘fluisterende etalages’ als reclamemiddel

Van Haren buiten beterSchoenenretailer vanHaren gaat speakers plaatsen in de etalages van zijn flagshipstores in Amsterdam en Breda. Gedurende de pilot is er daardoor zowel binnen als buiten een reclameboodschap of muziek van vanHaren te horen. Dat laat leverancier Iretail.solutions weten aan RetailNews. De winkelruiten van vanHaren worden afhankelijk van de afmetingen voorzien van één of twee kleine speakers. Die zetten met behulp van

Radio 1 introduceert Tour Taxi als ludieke reclame

Zoals bekend is op Radio 1 dagelijks vanaf 14.00 uur Radio Tour de France te horen. Om dit op ludieke wijze onder de aandacht te brengen, worden er in verschillende grote steden in Nederland speciale Tour Taxi’s ingezet. Leuk idee. Deze Tour taxiopvallende witte taxi’s zijn in Radio 1-stijl bestickerd, maar vervoeren ook vier heuse koersfietsen op het dak.  En natuurlijk staat binnen in de taxi Radio Tour de France aan. ”Zo krijg je als passagier ‘live’ het echte Tour-gevoel en hoef je niets van de Ronde van Frankrijk te missen. Zelfs niet als je onderweg bent,” aldus het

Meloen-reclame voor vernieuwde Kwaku-festival

Kwaku 2014Smaakvolle reclame in Amsterdam voor het komende Kwaku Zomer Festival dat vorig jaar gelukkig weer een succes werd na alle eerdere problemen rond de organisatie ervan. En de I Amsterdam/summer- campagne helpt een handje mee ten behoeve van de promotie van het multiculturele evenement Kwaku, dat van 12 juli tot en met 10 augustus, plaats vindt in het Bijlmerpark in de hoofdstad met als aanbod onder meer veel

Jack Daniels reclame voor Sinatra Select van Frank

Jack Daniels Franky SinatraJack Daniels maakt niet alleen steeds meer reclame voor Jack, je kan zelf vriend van ‘m worden -het merk wordt geleidelijk een mens- maar nu ook even voor Frank. De grootste fan van Jack Daniels whiskey, zegt het drankmerk dan, en dat geloven we maar. Wij zijn fan van Frank en Jack, omdat Jack goed smaakt en ook veel doet aan jazz sponsoring. Die Sinatra Select is een ode aan die fantastische zanger, die nog steeds zo graag hoor. De site rept van de unieke Sinatra Barrels. Ik laat ‘t even onvertaald, vanwege weinig tijd. ”These Sinatra barrels have deep grooves on the inside of the staves — which exposes the whiskey to extra layers of oak. This