Categorie: "Buitenreclame"

Grootste lancering van Nederlands boek ooit: teaser reclame Huidpijn van Saskia Noort

Bijgaand de teasercampagne voor de nieuwe thriller van Saskia Noort, Huidpijn. Deel, als je wil, een foto van een Huidpijn-quote op je profiel (Twitter, Facebook of Instagram) met #Huidpijn #SaskiaNoort en maak kans op 2 kaartjes voor de exclusieve boekpresentatie of 10 gesigneerde exemplaren, zegt uitgever Ambo/Anthos. Het boek is vanaf 5 juli overal verkrijgbaar. Op vaksite Communicatie zegt Guy Grimmelt, marketing & business development director Exterion Media:

Supergewone pleegouders gezocht met busreclame

Mensen gezochtSupergewone Mensen Gezocht is een campagne van Pleegzorg Nederland, met als doel om nieuwe pleegouders te werven. Deze foto van de achterkant van een bus in Amstelveen nam ik even toen we allebei stil stonden. Daarom slecht te lezen, ondanks de vergroting door erop te klikken. Excuses. Er staat: ‘Rogier (4) zoekt een pleegvader die hem nog sneller wil leren fietsen.’ Daaronder, onder de fietstekening, wordt de naam=url van de

E-books van bibliotheek in de reclame achterop vrachtwagen

Bieb‘Wij maken bibliotheken slagvaardiger in het vervullen van hun maatschappelijke opdracht.’ Las ik niet onlangs achterop deze vrachtwagen, maar op de site van de adverteeerder ProBiblio, een organisatie waarvan ik tot nu nooit had gehoord (KLIK op afbeelding om wat te vergroten). De tekst: ”E-books lenen via de bibliotheek? Zo makkelijk is het! Meer dan 10.000 e-books staan 24/7 voor je klaar. Word nu lid van de lokale bibliotheek!’ Ik citeer de site van

‘Kans op Chocomel scooter’ meldde buitenreclame bij benzinepomp Shell

Chocomel scooterHij is alweer weg, deze buitenreclame van Chocomel, bij het Shell pomstation bij Alkmaar. Maar toch leuk genoeg om nog even te memoreren hier, want je maakte kans op een Chocomel scooter. En die zie je niet elke dag. Of je ze wilt zien is een tweede. Bij aankoop van een Chocomel 2-pack meldde de affiche, KLIK erop om wat te vergroten. Benieuwd hoeveel er uiteindelijk zijn uitgedeeld aan winnaars. En wanneer de eerste te real live te zien is

De baard, de hipster, de kwark van Danio en De Opportunisten

Opportunisten Danio kwarkbaardDanio man met baardHet is een opvallende verschijning. Een ruig ogende man met tattoos, een spijkerjasje en een flinke baard, met in zijn hand een bakje aardbeienkwark.” Meldt de Amsterdamse tv-zender AT5. En: ”De hipster kijkt je indringend aan vanuit bushokjes of reclamezuilen en maakt reclame voor een toetjesmerk. De twee lijken niet bepaald samen te gaan, maar deze poster wordt door veel Amsterdammers opgemerkt. Op Twitter is het commentaar, uiteraard, niet van de lucht.” Zie wat reacties in de doorlees. Maar eerst die van De Opportunisten. Zie bijgaande strip van reclame-cartoonist Frank Pels maar (KLIK erop om te vergroten waardoor-ie beter leesbaar wordt). De Opportunisten is, in Pels’ eigen woorden, een ‘ietwat baldadige, speels-

Cruijff & Pino-voorstelling Viggo Waas in de buitenreclame

ViggoZondag ging Viggo Waas‘ voorstelling Cruijff & Pipo in première, zondag a.s. is ie te zien in De Kleine Komedie in Amsterdam meldt bijgaande poster (KLIK erop om wat te vergroten). In deze reclame-trailer van Bos Theaterproducties zingt Waas het swingende Ik ben blij. Bos meldt op de site: ”Johan Cruijff imiteren doet Viggo Waas al een tijd niet meer, zegt hij vaak. Maar klopt dat wel? En is het echt waar dat hij auditie deed voor de film Pipo en de P-P-Parelridder? Cruijff en Pipo is een cabaretprogramma over heldendom, waarheid en leugen. Over wie je wilt zijn en wie je bent geworden. Hoe leugen zomaar ineens waarheid kan

Beste Koningsdagplekken met hulp reclame actie King Pepermunt (met 10 toptips)

Met ‘s werelds eerste ‘stoepkrijtpersbericht’ (met dank aan 103 krijtjes) lanceert King Pepermunt opnieuw een bijzondere inhaker rondom Koningsdag 2016, woensdag 27 april. Zie bijgaand filmpje over een handig hulpmiddeltje. Leuk bedacht. En zie de doorlees voor King’s Tien toptips voor een goede vrijmarktplek. Je ontvangt nu gratis een rol King Krijt bij een King Pepermunt actieverpakking. Tijdelijk

Vrouwen geen mannen in de gezondheidszorg zegt naakte reclamedame langs snelweg

Women Inc dameZe is naakt, reusachtig groot en de komende week kijkt ze vorsend uit over de A44.’  In samenwerking met Women Inc, de organisatie die gelijke rechten en kansen voor mannen en vrouwen bepleit, heeft museum Corpus in Oegstgeest namelijk het beroemde boegbeeld tijdelijk voorzien van een vrouwelijke helft. Zo schreef De Telegraaf gisteren. Zie ook filmpje. De tekst erop luidt: ‘De gezondheidszorg is gebaseerd op het mannelijk lichaam.’ Met deze ludieke actie, ’Behandel me als een dame’, hoopt Women Inc. het publiek bewust te maken van het gegeven dat de gezondheidszorg nog steeds gebaseerd is op het mannenlichaam,

We all love 80′s-00′s in Panama Amsterdam op 26 maart meldt buitenreclame

PanamaWE ALL LOVE 80’s 90’s 00’s is maandelijks te vinden op diverse locaties in Nederland, waaronder vast in Panama Amsterdam, (zie buitenreclame, KLIK erop om te vergroten) de Winkel van Sinkel Utrecht en De Effenaar Eindhoven. Het ‘gezelligste feest van Nederland’ -met sponsoring van Radio 10- zet ook nog eens 1x per jaar de Heineken Music Hall op z’n kop met een XXL editie. Tijdens elke editie van WE ALL LOVE 80’s 90’s 00’s nemen de beste DJ’s plaats achter de draaitafels om een super feest te verzorgen met alle danceable hits