Categorie: "Acties"

Internetbundels voor EU in de reclame bij Tele2

Uit Zweden. Neeee, niet Volvo, ook niet Ikea of H&M. Maar Tele2.nl. Ze hebben hun huiskleur oranjeblauw -niks geelblauw- verruild voor de kleuren van deTele2 Italiaanse vlag in de kort-en-krachtige actieadvertentie in De Telegraaf vandaag (KLIK erop om te vergroten). Voor de vakantie. Verleidelijk ook, als je Tele2 als operator ziet zitten. ‘Internet op vakantie. Alsof je thuis bent.’ Kopt de opvallende, leuk geschreven ‘Omdat het kan’-advertentie. ”Nu 1GB data voor €10,- in de hele EU omdat

Reischeque Corendon cadeau bij ooglaseren meldt advertentie

Zie ik het goed? Jaaa. Wonderlijke combi van acties gemeld in de advertentie van de Oogpolikliniek in Hoofddorp. Een ferme korting op ooglaseren, èn je krijgt Oogpoli grootdaarbij een Corendon reischeque ter waarde van €300… Beetje ordi komt dat over op mij. Het logo van de grote, in het nabije Badhoevedorp gevestigde reisorganisator is te zien op de uit De Telegraaf vandaag geplukte advertentie (KLIK erop om te vergroten). Het is leuk speculeren hoe deze twee organisaties elkaar gevonden hebben in deze actie. Ik verzin maar wat. Een van de twee gespecialiseerde artsen bij Oogpolikliniek,

Worsten en tompoezen op T-shirts in Hema’s Pride2016-inhaker

Hema PridaDe Hema haakt sterk in op #pride2016 met deze online reclame-uiting voor speciale T-shirts, te koop vanaf morgen. Met worsten voor mannen en tompoezen, of is het tompoucen, voor vrouwen ;-) . Limited Edition voor een tientje en alle maten, om samen te vieren. De Hema is immers van en voor iedereen, zeggen ze. Van ieder verkocht shirt gaat de volledige winst naar het Gay-Straight Alliance Netwerk. Let op: de shirts zijn exclusief verkrijgbaar in de volgende filialen in Amsterdam:

Tourtopper Bauke Mollema als dierenschermer in advertentie World Animal Protection

World Animal BaukeSlim bedacht, van dierenbeschermers World Animal Protection. Inspelen op het succes -en plotseling landelijke bekendheid- van ‘onze’ Bauke Mollema in de Tour de France. Simpele advertentie dit (KLIK erop om wat te vergroten), geplukt uit De Telegraaf vandaag, maar helder genoeg qua boodschap. Met een oproep om een petitie te tekenen. Tegen een bepaald soort fietsers ;-) . Bauke houdt ook van dieren, leren wij. De tekst: ”Wij staan achter Bauke Mollema in de Tour. En Bauke staat achter ons. Wilde dieren. Geen entertainers. Steun –net als Bauke–onze campagne tegen het

Door Telegraaf aangeprijsde wijnen in Lidl-reclame

Lidl Telegraaf wijnOok leuk voor de wakkere krant, dit een-tweetje in deze wijnadvertentie van Lidl vandaag in De Telegraaf. Met goedkoop geprijsde ‘zomerwijnen’ (op=op), maar met als grootste trekkers twee flessen waarover De Telegraaf lovend heeft geschreven. Zoals: ‘Lidl slaat weer toe.’ Ik neem aan dat de Duitse grootgrutter ook heeft toegeslagen aan de onderhandelingstafel en een korting voor de advertentie, die ook in DT’s gratis zusje Metro vandaag staat, heeft bedongen (KLIK erop om wat te vergroten). Of misschien wel een gratis plaatsing, als onderdeel van het lopende reclame-contract. Het betreft een rode

Deze reclame voor zonnepanelen is niet voor sommige Groningers bestemd

ZonnepanelenDeze advertentie voor gesubsidieerde zonnepanelen, die ik onlangs uit een van de dagbladen plukte, is niet bedoeld voor inwoners van Groningen! ;-) . Want in verschillende gemeenten in die provincie staan te veel huizen met zonnepanelen, las ik een paar dagen geleden. Vanwege de financiële bijdrage van de NAM in het aardbevingsgebied. Dus mijn advies aan die Groningers: koop snel airco-units, dan komt die zonne-energie wel op (en het is ook nog lekker koel met deze temperaturen, haha). De Groningse problemen worden veroorzaakt omdat de opgewekte stroom wordt teruggeleverd aan het energienet, waardoor het systeem overbelast

Zorginstellingen roepen per advertentie op tot steunbetuiging aan hun ‘onmisbare’ medewerkers

Opmerkelijke advertentie uit de krant geplukt vanochtend: Ik waardeer je.’ Voor de zorg voor moeder, vader, partner, tante enz. Een oproep van zorginstellingen tot steunbetuiging voor hun vele ‘onmisbare’ medewerkers. In de advertentie in de Volkskrant (KLIK erop om te vergroten) worden Ik waardeer je al 28 steunbetuigingen van familieleden/vrienden gemeld. Waardering voor het werk van de zorgmedewerkers kun je uitspreken op een FB-pagina of via #ikwaardeerje. Deze uiting werd mogelijk gemaakt door de verpleeghuizen in Nederland, verenigd in ActiZ. Dat wordt onderaan vermeld. Bedoeling is uiteraard dat de bezuinigende overheid ook goed meeleest. De tekst: ”Het is nooit makkelijk als je moeder in een verpleeghuis gaat wonen. Of je partner, je vader, tante of opa. Het gebeurt omdat thuis wonen echt niet meer gaat. En er meer zorg nodig is dan je zelf kunt bieden; qua tijd, maar nog meer qua professionaliteit. De 240.000

Appartement in Berlijn winnen met ouderwets ‘onder dopjes kijken’ in Warsteiner-reclame

Warsteiner BerlijnWil jij Berlijn ontdekken? Warsteiner maakt dat mogelijk! Zegt de Duitse bierbrouwer per advertentie over de ‘exclusief voor Nederland’-actie (KLIK erop om te vergroten, we plukten de reclame onlangs uit dagblad De Telegraaf). Tot en met 31 december 2016 maak je kans op ruim 26.000 prijzen, claimen ze. Leuk, en heel ouderwets: winnen is heel eenvoudig. Onder de dop van elk flesje Warsteiner Premium Pils en Radler zie je meteen óf je hebt gewonnen – en wát je hebt gewonnen. ”Duizenden prijzen van

Jeruzalem en Tel Aviv: nabij maar zo anders in Two Cities-reclame

Israel cities VKIsrael cities 2 metroIn de dagbladen deze week een paar grote reclame-uitingen voor Israel’s Two Cities, Jeruzalem en Tel Aviv. Kom er vakantie vieren en bezoek beide steden tijdens een CitiesBreak is de boodschap (KLIK erop om te vergroten). Over geschiedenis en eten en zon, niks over narigheid, uiteraard. De tekst (links): ”Raak stenen aan in Jeruzalem die getuige zijn van 3.000 jaar geschiedenis,

Gall & Gall kan kratje Heineken morgen al thuis bezorgen meldt advertentie (maar niet koud)

Lijkt Overtoom wel, zo snel ;-) . Of Bol.com. Of Wijnvoordeel. Maar lauw bier? Hoe lang duurt ‘t om dat actiebier van Heineken van Gall & Gall goed gekoeld te krijGall Gall Heinekengen? Gelukkig is de EK Finale Frankrijk-Portugal pas zondagavond. ”Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis. En natuurlijk ook verkrijgbaar in de winkels. Heerlijk toch?,” meldt bijgaande advertentie die wij vanochtend uit De Telegraaf plukten (KLIK erop om iets te vergroten). Zaterdag bellen kan ook kennelijk. Want: deze actie loopt t/m zondag 17 juli,