Categorie: "Sites"

Gratis Bratwurst bij voetbal Nederland-Duitsland op 14/11

Geen idee dat die wedstrijd zou worden gespeeld, alsof de mannen het nog niet druk genoeg hebben met hun reguliere verplichtingen. Nederland-Duitsland is op woensdag 14 november in de Amsterdamse ArenA, blijkt uit een advertentie vandaag va n KNVB/OnsOranje. Kennelijk maakt men zich zorgen over de belangstelling. ”Zorg jij voor een voole ArenA, dan trakteren wij op Bratwurst in het OnsOranjePark!” meldt de advertentie (KLIK erop om wat te vergroten) in De Telegraaf, een van de sponsors van OnsOranje. De andere sponsors van OO zijn Radio 538, Nike, AH, Heineken, PWC, Staatsloterij, Unit4, OAD en ING.

H&M-modellen Eva Herzigova en Shalom Harlow op actie-site

Veel catwalkwerk, mannen en vrouwen, je kunt hun kleren zo wisselen (staan ze nog even in hun ondergoed ook) en gesprekken met H&M-modellen Eva Herzigova (de blonde) en Shalom Harlow (in het Engels). Dat en nog meer is te zien op deze aantrekkelijk Zweedse actie-site van de populaire moderetailer uit IKEA-land. Er is ook een link naar Facebook, zegt Adverblog, zodat je in dat sociale netwerk over de modecollectie van deze zomer kunt praten alsof het over foto’s van vriendinnen gaat  KLIK HIER voor H&M-SITE. De aardige commercial met de vrouwen, nu op tv in Nederland, volgt hieronder.

Is dit geen bijzondere reclamesite voor een mobieltje? (van Casio!)

Casio maakt toch vooral camera’s en muziekinstrumenten, dacht ik. Niet alleen dus, want sinds kort ook mobiele telefoons. Ze zien er goed uit, maar zijn volgens mij nog niet te koop in Europa. Ervaar deze opmerkelijke Japanse website van Casio die de CA001 moet promoten. Bekijk vooral de Urban/Feel/Harmony-sectie. Een site als ontdekkingsreis, met dank aan Adverblog.

Gucci presenteert nieuwe site en herfstcampagne


Top modemerk Gucci onthulde een nieuwe website, inclusief fraaie beelden van de herfstcampagne voor de gedrukte media. De artikelen van Gucci zijn kostbaar, dus site en campagne moeten dat ook uitstralen. Dat is helemaal gelukt, een zeer aparte kijkervaring. Opmerkelijk is ook dat de makers deze keer niet uit Milaan, Londen of Parijs kwamen, maar uit Wenen (bureau: Wollzelle).