Categorie: "Inhakers/actueel"

‘Mr Candlelight’ gefeliciteerd in Radio 100%NL-advertentie

Van piraat tot fenomeen‘, meldt de site. Een felicitatie-advertentie. Jan van Veen, ofwel ‘Mr Candlelight‘ wordt daarin gefeliciteerd, namens ziCandlelight beterjn collega’s van Radio 100%NL, met 50 jaar op de radio. Dat programma is van zondag tot en met donderdag te horen, van 23.00-24.00 uur. Jan van Veen begon zijn radiocarrière in 1964 aan boord van het populaire zendschip Radio Veronica. Hij is de laatste jaren ook bekend van de gedichten. De site: ”Een uit de

Dank, felicitaties in roei-advertentie sponsor Aegon

Het WK Roeien is alAegon WK roeien feliciweer voorbij. De roeisters Ilse, Maike, Lisa en Myrthe worden van harte gefeliciteerd in een inhaker van Aegon, ‘de trotse hoofdsponsor van het Nederlandse roeien.’ Maar niet alleen de vier gouden vrouwen worden in het zonnetje gezet in de advertentie achterop Telesport van De Telegraaf. ”Het WK Roeien op de Bosbaan was een groot succes. Of je nu een medaille hebt gewonnen of niet: wij zijn trots op alle Nederlandse roeiers en coaches die de laatste jaren alles hebben gegeven, elke dag opnieuw,” aldus Aegon. ”Natuurlijk bedanken wij het organisatiecomité, de vele vrijwilligers en niet te vergeten: de enthousiaste fans. Gelukkig

Gratis regenverzekering en korting in actie-advertentie Hellendoorn

Komend weekend -zou het dan geen mooi weer zijn, haha?- dan is er een actie- weekend bij avonturenpark HelleHellendoornndoorn. Met 50% korting voor het park en de nieuwe attractie Aquaventura slidepark en, let op, ”Regenverzekering*, om bezoek GRATIS over te doen bij meer dan 4 mm regen!” Voor maximaal 4 personen, staat er wel bij en, omdat het een combi-formule betreft, kunnen de korting op het entreekaartje en het slidepark niet

Beat It-reclame talentenshow Jan Smit en Gerard Joling

Beat it SBS6Wow, een advertentie van een hele pagina voor het tv-programma Beat It van SBS6, vanavond om 20.00 uur op de buis. Verder geen tekst, dan maar iets van de site geplukt: ”Een unieke zangcompetitie waarin de captains Jan Smit en Gerard Joling in iedere aflevering opnieuw de strijd met elkaar aangaan”. Beat It telt meer dan veertig verschillende eliminaties. Een ervan is het zwembad waar ‘verliezers’ zonder genade in worden gedropt. En daar ging het even mis tijdens de opname

Mooie Halle Berry introduceert ‘Wild Essence’-parfum per spotje

Arme collega-blogger Steve Hall… Al z’n hele leven verliefd op Halle Berry. ”Wist je dat ze 48 is?” vraagt de Amerikaan, om dan te concluderen dat leeftijd niets zegt. Hij is gewoon oud, zegt hij. So sad. En nou moet-ie een sensuele commercial van haar bespreken. Waarin de actrice/producer jungle-reclame maakt voor ‘Wild Essence,’

Film Festival-campagne brengt fans dichter bij de sterren

In Utrecht is van 24 september t/m 3 oktober weer een nieuwe editie van het Nederlands Film Festival. Op het festival worden verbinden gelegd, meldt het persbericht van vanochtend: ”Tussen filmmakers en publiek, tussen fans en acteurs, regisseurs en recensenten, maar ook tussen culturen, leeftijden en werelden. De Nederlandse film is, net als Nederland, kleurrijker dan ooit. En die diversiteit gaan

nff_01 nff_02

Zwart-wit reclame 10-jarige University College Roosevelt

Een beetje kleur in de reclame was waarschijnlijk wat te duur voor het jubilerende UCR, dat staat voor University College Roosevelt. EUCRn dat zo te zien zeer overwegend vrouwen aflevert daar in Middelburg. Ze bestaan tien jaar, meldt de advertentie in de Volkskrant vandaag en bieden een ‘Liberal Arts and Sciences program’ aan, aldus de site. Gefeliciteerd in de advertentie worden niet alleen de Class of 2014-graduates, maar -zie overlees- meer partijen die de

Reclame speciale Run2Day-schoen 30ste Damloop

Run2Day schoenOpnieuw speciale damloop- schoenen in de reclame, maar dan anders dit jaar, ook Run2Day. Bijgaande advertentie met wat veel informatie tegelijk plukte ik uit Het Parool deze week. Over de Asics Gel Nimbus, Damloop editie, in een speciale uitvoering ter ere van de 30ste Dam tot Damloop in Amsterdam op zondag 21 september a.s. KLIK erop om wat te vergroten. ”Doe je mee aan de Dam tot Damloop? Verdien dan je inschrijfgeld terug bij Run2Day!” zegt de advertentie

Goedkope appelen-inhaker Plus: meer ‘telershulp’

Plus appelenDirk was iedereen te vlug af, met een reclamestunt: goedkope appelen om ‘s lands telers te ondersteunen na de fruitboycot door de Russen. Supermarktketen Plus volgde met wel heel goedkope tomaten, ook voor  het goede doel. En vooral ook de eigen omzet, niet te vergeten. Toen reageerde de LTO, zeg maar de boerenorganisatie. Dat de actie z’n doel voorbij schoot, want veel te goedkoop, die tomaten. Zouden telers meer last van Plus krijgen dan van Putin, haha. Nu kom Plus een een stunt met goedkope Hollandse appelen vandaag in De Telegraaf (KLIK erop om te vergroten), die per kilo duurder zijn dan die van Dirk,