Categorie: "Inhakers/actueel"

Blind, De Vrij en Huntelaar in reclame Oranje Clubcard voor EK Voetbal in Frankrijk

Een kortingsactie aangekondigd voor de Oranje Clubcard die je nodig hebt om naar het EK in Frankrijk te gaan. Middenvelder Daley Blind, verdeOranje Clubcard EK Frankrijk beterdiger Stefan de Vrij en aanvaller Klaas-Jan Huntelaar zijn de representatieve ‘reclamemakers’ vandaag in de advertentie, en hebben alle vertrouwen in een goede uitkomst van de kwalificatie-wedstrijd tegen Turkije vanavond. De KNVB ook, hopen we ;-) .  Pa na winst komt Frankrijk een stap dichterbij. Kost dus €17,50 tot en met het EK2016, dat van 10 juni tot 10 juli 2016 wordt gespeeld. KLIK op de uit katern Telesport van De Telegraaf geplukte advertentie om ‘m wat te vergroten. ClubCardhouders krijgen exclusief

Gratis voordeelmenu La Place bij aankopen V&D meldt advertentie

V&D La Place voordeelmenu beterMoet je wel ‘vanaf €40′ besteden bij V&D, meldt de paginagrote advertentie in de wakkere krant vandaag. Maar hoeveel betaal je dan normaal voor zo’n ‘gratis voordeelmenu’? Slechts €3.95 meldt dezelfde advertentie in De Telegraaf, dus verwacht er niet al te veel van, de prijzen van V&D-zus La Place kennende.  Al ziet wat op die borden ligt er goed uit. Het warenhuis kondigt de ‘unieke actie’ aan in het kader van het ’50ste V&D Prijzen Circus’, die loopt, vertellen de kleine lettertjes

AutoRAI maakt reclame voor Exclusive Preview op 16 april

Leuk, de AutoRAI komt er weer aan, van 17-27 april a.s. Maar bijgaande advertentie, geplukt uit de krant vandaag, gaat over iets speciaals, dat een dag eerder plaAutoRAI voor Previewatsvindt (KLIK erop om wat te vergroten). Een uitnodiging aan bedrijven om met hun relaties naar de Exclusive Preview te komen kijken. Van 20.00 tot 24.00 uur op donderdag 16 april, zodat je tot de eerste bezoekers behoort, de happy few. Zoals

Hema roept hulp consumenten in per advertentie in dagbladen en gaat prijzen verlagen

Eerst werd de Nederlandse consument gevraagd V&D te helpen, what’s next, Blokker? Zeer opvallend in de dagbladen vandaag: een advertentie van een hele pagina van de Hema. Met fraaie illustratie. ‘Nederland helpt Hema, HEMA helpt Nederland”, luidt de kop (KLIK erop om ‘m wat te vergroten, wHema helpt Hemaordt met enige moeite leesbaar). De Hema -we zijn ouderwets en tégen die laatste drie hoofdletters en vóór het ‘de’ ervoor- heeft last van de bezuinigingen van consumenten, maar ”morrelen aan de kwaliteit is geen oplossing.” Hoera. Los van die bezuinigingsdrift worden ze ook geplaagd door goedkoop online shoppen en door prijsvechters als Primark en Action, maar dat staat er natuurlijk niet bij. De prijzen van veel prijzen gaan omlaag. Hema helpt. Welke het eerst aan de beurt zijn kun je als winkelend publiek beïnvloeden door te stemmen op ‘jouw meest dierbare,’ via Hema/helpt. Verder kunnen ‘we’ de Hema helpen met het aanreiken van ideeën. Er komt een klantenpanel en via

ByeByeHi-spotje als afscheid want Hi wordt KPN

Hi snelheid en exitHi wordt vanaf 1 mei KPN, meldt hun site vandaag. ”De wensen van Hi- en KPN-klanten zijn steeds meer naar elkaar toe gegroeid, helemaal sinds de komst van 4G. Zij willen altijd en overal online zijn, zonder bundelstress. Dit kan nu zowel bij Hi als bij KPN. Daarom gaat Hi verder onder de naam KPN.” Uiteraard kun je bij KPN dezelfde diensten en service verwachten

Op afwezigheid op Koningsdag ingespeeld in advertentie van Oad

Oad Koninklijk vertrekIn Dordrecht vindt op maandag 27 april de eerste Koningsdag in nieuwe stijl plaats. Prinses Beatrix zal er niet bij zijn. Wegens oneens met de nieuwe opzet? Daarom vakantie geboekt met Oad? ;-) . Die reisorganisatie speelt graag, en soms wat flauw, in op nationale evenementen. Nu op Koningsdag 2015 met een ‘gegarandeerd Koninklijk’ vertrek op 27 april-advertentie in De Telegraaf vandaag. Nee, ze wensen Willem Alexander c.s. na het feest een snel vertrek uit Nederland

Kaartverkoop Symphonica in Rosso met Marco Borsato start meldt advertentie

Borsato red beterEen terugkeer naar rood na ruim 10 jaar, mede om zijn 25-jarig jubileum te vieren. Marco Borsato zegt heel blij te zijn om op herhaling te gaan met Symphonica in Rosso op 23 en 23 oktober a.s. De kaartverkoop start donderdag om 10.00 uur de Symphonicasite en Ticketmaster, meldt bijgaande advertentie in De Telegraaf vandaag. Excuses voor de slechte reproductiekwaliteit. KLIK erop om wat te vergroten. Uit de advertentie blijkt ook dat, in tegenstelling tot alle eerdere edities, SiR nu in Ziggo plaatsvindt

‘Auto abonnement’ per advertentie geïntroduceerd door De Telegraaf

Telegraaf autoabonnementWe kenden al hun energiecollectief, nu voegt de wakkere krant daar ‘autoabonnementen’ aan toe, blijkens deze advertentie in De Telegraaf deze week. Zie ook uitleg-filmpje bijgaand en de site. Als particulier onbezorgd in een nieuwe auto rijden voor een vast bedrag per maand is nu mogelijk, zeggen ze. Eind deze maand wordt een een veiling georganiseerd waarin de autobedrijven tegen elkaar moeten bieden. ”Schrijf u nu gratis en

Kras bedankt Ajax voor ‘dit Europese seizoen’ per advertentie

Kras bedankt AjaxWant Kras Reizen is ‘Ajax Offical Travel Supplier.’ En het verblijf buiten de landsgrenzen had Kras, en iedereen in het Amsterdamse, nog wat langer mogen duren. Maar helaas. De reisorganisatie schrijft in de inhaak-advertentie, vandaag uit het Telesport-katern van De Telegraaf geplukt: ”Uiteraard zorgen wij ook volgend

Jumbo vergelijkt nu appels én peren en ook die van Lidl in advertentie

Jumbo groente en fruit en lidlJumbo houdt maar niet op met prijsvergelijkingen. Vandaag zelfs appels en peren. En niet alleen wordt met de prijzen van oerconcurrent AH vergeleken, maar nu ook met het winkelwagentje van Lidl, dat steeds wordt gekozen als goedkoopste supermarkt voor groenten en fruit…  Het verschil met de Duitse super is trouwens minimaal. KLIK op de advertentie uit De Telegraaf vandaag om ‘m wat te vergroten. De tekst: ”Ook op groente en fruit heeft Jumbo de laatste prijzen van alle supermarkten. Dus ook op appels én peren én wortels én paprika’s én sla én courgettes én