Categorie: "Inhakers/actueel"

Jacob’s Creek-wijnactie Wijnvoordeel met dagblad Telegraaf gericht tegen Albert Heijn meldt reclame

Opmerkelijk, die advertentie op de achterkant van de wakkere krant. Samen met webwinkel Wijnvoordeel bieden ze Jacob’s Creek-wijnen die goeTelegraaf wijndkoper zijn dan bij Albert Heijn, misschien wel een adverteerder bij dezelfde Telegraaf. Of juist niet. Ook zo leuk voor andere wijnadverteerders? KLIK erop om te vergroten, in de hoop dat de tekst dan goeddeels leesbaar wordt. Het gaat om de Merlot, Chardonnay en Cabernet Sauvignon van het Australische wijnmerk. De prijs van AH is gemeten tijdens een bezoek op 20 juni. Maar daarvoor, weet ik toevallig, was Jacob’s Creek-wijn in de bonus bij Appie, en toen niet duurder. Lekkere actie vond ik ook toen ;-) . De advertentietekst, deels opgetikt: ”Supermarkten beweren prachtwijnen tegen bodemprijzen aan te bieden. Niets is minder waar. Want waar Nederlands grootste supermarkt liefst €6,69 of meer voor de Australische Jacob’s Creek wijnen vraagt, kunnen wij dezelfde

25e FashionWeek aangekondigd met fraaie reclame

Fashion WeekFashionWeek Nederland is hét modeplatform van Nederland en wil Amsterdam op de kaart zetten als inspirerende en internationaal georiënteerde modebestemming.’ Nog steeds ;-) . Het halfjaarlijkse evenement, dat in 2004 is opgericht, viert in juli 2016 haar 25ste editie. Vandaag, geplukt uit De Telegraaf, bijgaande fraaie advertentie (KLIK erop om te vergroten). Zie ook, sorry, krant, de site voor mooiere, bewegende beelden ervan, van de, voluit, Mercedes-Benz FashionWeek, van 1-11 juli. Er is een ‘gevarieerd programma’ op het westergasterrein

Plus viert verkiezing als ‘Beste wijnsupermarkt’ met actie meldt advertentie

Plus wijnHet wordt eentonig: Plus heeft weer de (publieks)prijs ‘Beste wijnsupermarkt‘ gewonnen, voor de derde keer al. Dat vieren ze vandaag met bijgaande advertentie in de dagbladen (KLIK erop om te vergroten) en vooral met een speciale aanbieding die geldig is t/m zaterdag 2 juli a.s. We plukten ‘m uit de Volkskrant. Meer info op de site van Plus. ”Aan het (Nielsen-MvO) onderzoek namen duizend consumenten deel, die regelmatig wijn aanschaffen in een supermarkt. Van de tien grootste Nederlandse supermarktketens kwam

Met een leguaan helpt Freek Vonk hybrides van Toyota verkopen toont advertentie

Een gratis sexy kalender is er allang niet meer bij, laat staan een mooie meid op de motorkap ;-) . Nu krijg je dr Freek Vonk met een leguaan op de arm op je autoshow. Van ToyotaToyota Hybride, om kennis te maken met de hybrides, tijdens het weekend van 2-3 juli. Logische combinatie, niet waar? Maar Toyota zal wel wat onderzoek onder potentiële kopers hebben gedaan tbv deze fundagen. Bijgaande advertentie plukten we uit de Volkskrant van vandaag (KLIK erop om te vergroten). De tekst: ”In Nederland rijden er al bijna 100.000 hybride Toyota’s rond, wereldwijd zelfs

Lions Hotel eerste inhaker KLM Curaçao Marathon

Marathon CuracaoDe eerste inhaker is van Lion Dive & Beach in Curacao, maar dat is wel het start- en finishhotel. Op zondag 27 november 2016 vindt de 3e editie plaats van de KLM Curaçao Marathon, het hardloopevenement (de advertentie plukten we vandaag uit de Volkskrant, KLIK erop om te vergroten). KLM is wederom hoofdsponsor. Je kunt kiezen uit een hele of halve marathon, maar ook voor 5 km of 10 km (Walk or Run) of een Trail van 10.5 km. Veel meer info hier. Zie alle sponsors/partners hier. De

Kritisch rappend maakt Sticks reclame voor verzekeraar ASR

Was even in het buitenland, dus dit gemist, de ‘commercial’ Het Andere Verhaal van verzekeraar ASR. Het kritische verhaal van Sticks zelf. Want daarin vrij gelaten. De reacties zijn heel wisselend. Van ‘hoogst irritant’ en ‘je hebt je verkocht, Sticks’ , tot ‘heel goed’ en ‘mooi voorbeeld van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen’ van het bedrijf. Vakrecensent/reclameman David Brinks zegt op site MF: ”Met de tekst van de rap zal iedereen het eens zijn. Sticks verwoordt wat we allemaal willen van onze verzekeraar. Nu is het aan a.s.r. om zich echt op deze manier te onderscheiden,

Vrijdag opent Parade, vanavond try-out meldt advertentie

ParadeTry-out vanavond, beter weer gewenst, dus. In Rotterdam, waar, in het Museumpark, Parade neerstrijkt t/m 3 juli, meldt deze uit de  Volkskrant van vandaag geplukte advertentie (KLIK erop om wat te vergroten). Daarna volgen Den Haag (8 t/m 17 juli), Utrecht (22 juli t/m 7 augustus) en Amsterdam (22 t/m 28 augustus), waar traditiegetrouw wordt afgesloten. Alle info is hier te vinden. Op de Parade spelen meer dan 100 theater-, dans- , mime- en muziekvoorstellingen in de tenten, merendeel speciaal voor het festival gemaakt. Naast de avondvoorstellingen is er iedere dag een uitgebreide KinderParade met theatervoorstellingen, muziekoptredens en workshops, laten de organisatoren weten. Veel mooi,

Telegraaf lanceert app voor Apple TV zegt advertentie (lezers kunnen Apple TV winnen)

Apple TV TelegraafDe Telegraaf gaat zijn digitale ambities testen via een applicatie voor de Apple TV. Dat maakte TMG, het moederbedrijf van De Telegraaf, gisteren bekend. In die krant vandaag ook een advertentie met een aanbod voor lezers die tot volgende week donderdag kans maken op een van de Apple TV’s t.w.v. €179 (KLIK erop om te vergroten). Ga voor meer info hierheen. Hoeveel er beschikbaar worden gesteld wordt nergens vermeld. En wel eerst wat vragen invullen over je media’gedrag’. De nieuw Apple TV app van de krant biedt toegang tot alle online video’s van de verschillende katernen van de wakkere krant, zoals Telesport, Privé en DFT en deze zomer exclusief 45 afleveringen van Telesport Today – The Road to Rio. ”TMG zet

Reclame Bavaria afgeplakt in advertentie voor ‘blind getest de lekkerste’

Bavaria blindZo, nu eerst de reclame van Bavaria. Voor Bavaria. En een beetje voor dagblad AD, in een leuke advertentie achterop De Telegraaf vandaag (KLIK erop om te vergroten). En misschien ook wel in het AD, maar die krant zie ik nooit, want drie dagblad-abo’s betalen is wel genoeg. Maar niet voor Heineken, want dit is anti-reclame voor dat merk in de ‘Blind getest de lekkerste‘- advertentie, met de reclame afgeplakt. Want dat zien we zo ook wel ;-) . Daarin een bericht van het Algemeen Dagblad van 22 juni geciteerd, waarin de redactie ook leuk bezig is bij de aankondiging van de blinde test: ‘Heerlijk helder… Bavaria. Troeft z’n geduchte concurrenten af in smaak en prijs.’ Met rapportcijfer 7,5, terwijl Heineken