Categorie: "Inhakers/actueel"

Actie Shell, Lego en Ferrari samen in Kerstadvertentie

Shell en LegoDe advertentie springt eruit, maar de actie, vermelden de kleine lettertjes helemaal onderaan, loopt nog maar t/m dinsdag 6 januari 2015. Dus dacht Shell: snel even mee adverteren op de valreep, want zo’n stoer Lego-cadeautje rijdt vast leuk weg van onder de Kerstboom, met dank ook aan Ferrari als ‘Technical Partner.’ De advertentie in De Telegraaf (KLIK erop om te vergroten) wijst erop dat je de komende twee weken jou favoriete model voor slechts €2,50 per tankbeurt* of €5 mee naar huis neemt. Spaar ze dus allemaal, en schiet op ermee, luidt de commerciële boodschap. Of dat gereduceerde prijzen zijn als Kerstactie is ons niet bekend. De belangrijke kleine lettertjes zijn goed te volgen in de overlees.

Vechtreclame Fiat Panda gericht tegen Franse merken

Fiat Panda vs Franse merkenBeslis voor 31 december en voorkom €1.000 prijsverhoging. Zegt de advertentie voor de Fiat Panda vandaag ook nog, onderaan. Bovenin vechttaal, want de Fiat gelooft niet dat de kleine Franse merken een radio/CD-speler, airco, start&Stop-systeem allemaal aanbieden in een kant en klaar wagentje voor een grijpstuiver onder de €10.000. Geëtaleerd

Witte Coca-Cola spot voor Kerstmis roept vragen op

De Give a little happiness-Kerstcommercial van Coca-Cola is sfeervol en oh zo lief -en gelukkig zijn ‘de’ veel gecopieerde Kerstvrachtwagens nog even te zien- niks mis mee. Denk je op ‘t eerste gezicht. ”It’s the season to bring joy to others, and there are loads of little gestures that will make someone smile. Send a wish and give a little happiness this Christmas on Coke zone.’ Op YouTube valt een aantal

Rol wilde paarden in spotje nieuwe BMW i8-hybride

Autofabrikant BMW neemt ons mee naar 4000 jaar(!) voor Christus. Das lang geleden, maar de mens en paard zijn niet veel veranderd, blijkt. De boeiende, knap gemaakte commercial ‘Curiosity‘ gaat over de -lekker, lekker- hybride i8 en maakt nieuwsgierig naar de boodschap. En die luidt, onvertaald: ”Every revolutionary idea is

NS-treinen gaan op windstroom rijden meldt reclame

En in 2018 rijden alle treinen op deze schone stroom,dus dan reis je zonder CO2- uitstoot.’ Zegt de NS trots, en terecht, in de nieuws bevattende aankondNS groene treinigings-advertentie in dagblad Metro van deze week (KLIK erop om te vergroten). In dezelfde uiting maakt de NS ook mooi reclame voor energie leverancier Eneco (maar niet voor autorijden, haha). Het komend jaar gaat de helft van de treinen ”op windstroom

Los treinkaartje kopen mogelijk zegt advertentie NS

NS zonder ov-chipkaartZonder OV-chipkaart reizen? Kan niet meer, toch? Nee hoor, kan wel, een los treinkaartje kopen, blijkt uit bijgaande advertentie van de NS (KLIK erop om te vergroten) in dagblad Metro deze week. ”Tegenwoordig checkt elke treinreiziger in en uit met de OV-chipkaart bij een paaltje of poortje. Reist u niet zo vaak met de trein en heeft u geen OV-chipkaart? Dan kunt u een los

Youp van ‘t Hek vindt ‘Flappie’-spotje Bol.com leuk

In de Kerstcommercial van Bol.com speelt lieve Flappie het konijn een hoofdrol. Een overlevertje, al wordt de spanning aardig opgebouwd. Sommigen van ons herinneren ons nog wel de Flappie uit de conference van Youp van ‘t Hek van jaren terug, waarin het minder goed afliep met het diertje. Op de vaksite Adfo wordt een medewerker van het verantwoordelijke reclamebureau Etcetera geciteerd die

Sponsor Aegon bedankt ‘heel Ajax’ in afscheidsfilm

Gistermiddag in de Arena, tijdens Ajax-FC Utrecht -we woonden de wedstrijd bij- nam Aegon na 6,5 jaar afscheid van Ajax. En werd de nieuwe sponsor, Ziggo, keurig verwelkomd op diezelfde billboards. Bijgaande afscheidsfilm werd tijdens de rust vertoond, net toen we een kopje warme chocola aan het halen waren. We zagen Van der Sar en de Aegon-directeur nog wel even speechen op de middenstip. Van 2008 tot en met 2014 was Aegon ‘trotse hoofdsponsor van héél Ajax.” Al die jaren stond de