Categorie: "Inhakers/actueel"

Dirk’s 3=1-reclame stunt na fusie met Bas en Digros

Dirk drie voor 1Wie fuseert, trakteert, haha. Nog geen Koningsdag-inhaker van ze gespot, maar Dirk kan nog komen ermee. Puur business, fusiebiz, deze ‘Dit doet niemand Dirk na‘-actie van drie producten voor 1 prijs. De tekst: ”Misschien heeft u het al gelezen. Dirk van den broek, Bas van der Heijden en Digros zijn één merk geworden: Dirk. Waarom? Heel simpel. Dat levert nóg lagere prijzen en dus nóg meer voordeel voor u op! En om dit te vieren hebben we nu voor u de nog nooit in Nederland vertoonde 3=1 actie! Wij zijn de goedkoopste. Altijd.” En ondertussen denkte de consument: wie is nou echt de goedkoopste super. Met merkartikelen en/of met eigen winkelmerken. De inhaakadvertentie stond vandaag in een serie dagbladen, van De Telegraaf tot

Meer groenten en fruit bij Aldi meldt advertentie

Aldi meer groenten en fruitAl die prijzen voor groente en fruit van concurrent Lidl moet die andere Duitse grootgrutter een doorn in het oog zijn geweest. Dus bedachten ze daar wat op bij Aldi: ze hebben hun assortiment g&f ‘aanzienlijk’ uitgebreid. Dat meldt deze fruitige aankondigings- advertentie vandaag in De Telegraaf, Metro en Sp!ts (KLIK erop om wat te vergroten). ‘Vers en gevarieerd eten moet voor iedereen bereikbaar zijn vinden wij‘ voegt Aldi daaraan toe. Klink heel edel van ze. PS Sommige artikelen vind je in het koelschap. En dan de kleine lettertjes onderaan: de genoemde

Stipreizen viert Zoover-prijzen met actieadvertentie

Stipreizen Zoover prijzen‘Alleen vandaag en morgen!’ Roept de inhaak-advertentie van Stipreizen over de kortingsactie na het behalen van twee prijzen van Zoover, de site waarop reizigers vakanties en accommodaties beoordelen. ‘Populairste Touroperator‘ en ‘Populairste Aanbieder Cruises‘ claimt de advertentie in onder meer de Volkskrant vandaag (KLIK erop om wat te vergroten). Zie alle andere prijzen van Zoover hier. De uiterst kortlopende 10%-kortings- actie omvat het hele assortiment reizen en cruises. En dan de belangrijke kleine lettertjes, die ik even heb opgetikt. ”Prijzen p.p. o.b.v. 2 pers. kamer/hut. De korting is afhankelijk van de reis/bestemming ten varieert van ‘geen reserveringskosten’ tot ’10% korting’ (das raar zeg-MvO). We behouden ons recht

Crazy reclame voor alcoholdrankje Carlsberg met crazy naam

Seth & Riley's Garage - Kind of genius visual. Kind Of

Be very careful when starting little projects in your garage, they just might end up working too well. Oh, and don’t try this at home.’ Vanuit België is een internationale campagne gelanceerd voor een, vermoedelijk, Radler-achtige citroenlimonade- drankje met alcohol (4,6%) met de rare naam Garage, van Seth & Riley. Van Carlsberg Breweries. Want in de garage begon het immers allemaal, Facebook, Google en Apple en al die andere start-ups. Zoiets. Volgen drie rare commercials over een begrafenis, crazy pinguïns en en veel slow-motion. Crazy, zie ze in de overlees. De campagne is van Duval Guillaume, het crazy Belgische reclamebureau. Bron: rechtstreeks. 

Aart de luiaard geintroduceerd in spotje van Hoyhoy

Aart de luiaardDe eerste tv-commercial van hoyhoy.nl waarin Aart de luiaard leuk wordt voorgesteld. ”Aart komt oorspronkelijk uit Brazilië, maar spreekt al een aardig woordje Nederlands.” Is zeer geschikt om de verzekeringswereld op z’n kop te gaan zetten. Hoyhoy is een complete relaunch van de vergelijkingssite verzekeringssite en vergelijkt auto-, inboedel-, opstal-, rechtsbijstand-, reis- en zorg- verzekeringen en je kunt er ook afsluiten. Erik Hordijk,

Prominente oudere Nederlanders ondertekenen ‘Red de zorg’-advertentie

Je kunt niet de verzorgingstehuizen sluiten, terwijl ook in de thuiszorg wordt gesneden.’ Bijna 50 prominente oudere Nederlanders met totaal verschillende achtergronden ondertekenen vandaag een ‘Red de zorg’-dagblad advertentie gericht aan het kabinet, een initiatief van publieke sector vakbonRed de zorg -advertentied AbvaKabo. De advertentie omvat primair pleidooien voor afstel -de grote bezuiniging in de ouderenzorg- en een uitstel pleidooi:  ”Stel in ieder geval de behandeling van de zorgwetten Wet Maatschappelijke Ondersteuning 2015 (WMO) en Wet Langdurige Zorg (WLZ) tenminste 1 jaar uit.” Gevolgd door de zin: ”Onze ouderen mogen zorgvuldigheid van de politiek verwachten.” Had de bond nog langer doorgezocht en meer ruimte gehad in de advertentie in onder meer de Volkskrant vandaag, dan had de bond er honderden gevonden om te tekenen. In de overlees de complete tekst en de 47 namen duidelijk leesbaar vermeld.

Aviodrome meldt kinderattractie per advertentie

AviodomeOpening van de nieuwe kinderattractie ‘Aviodrome Airport’ met Pasen wordt aangekondigd in een advertentie in onder meer de Volkskrant. KLIK erop om wat te vergroten. ”Stap in je eigen vliegtuig, trap jezelf over een 300 meter lange baan langs een echte Boeing en haal je Aviodrome-vliegtuigbrevet!” vertelt de tekst in de Aviodrome-uiting in die krant van maandag, waaraan nog een tickets-actie, zie rechtsboven, is gekoppeld en die er ook op wijst dat je er je vliegbrevet kunt halen in het sympathieke themapark bij het

NH Hotels-reclame voor ‘Beste hotelketen 2014′-prijs

NH Hotes prijsNH Hotels kondigt trots per dagbladadvertentie aan, en receptioniste Isabelle Hermans heeft de eer in dit geval, dat het door de Nederlandse consument is verkozen tot ‘Beste hotelketen van 2014.’ Award Winner is de groep op basis van gegevens van, zo meldt de paginagrote uiting in De Telegraaf vandaag/vrijdag, reizen- en accommodaties- beoordelingsorganisatie Zoover (KLIK erop om te vergroten). De 35 Nederlandse hotels zijn dochter van een Spaanse internationale hotelketen, met meer dan 375 hotels in 28 landen. Heb ooit de manager Amsterdam geïnterviewd voor het tijdschrift

Garuda maakt reclame voor rechtstreekse vluchten naar Indonesië

GarudaGaruda Indonesia vliegt vanaf 30 mei aanstaande non-stop van Amsterdam naar Jakarta met haar nieuwe Boeing 777-300 ER. Zie bijgaande inhaakadvertentie geplukt uit de Metro van vandaag. KLIK erop om wat te vergroten. De site meldt: ”Passagiers vanuit Amsterdam genieten voortaan van vele voordelen zoals een slechts 13,5 uur durende vlucht, Wi-Fi aan boord, de beste Economy Class ter wereld en een scala aan persoonlijke services. Met de introductie van de nieuwe vlucht is Garuda Indonesia de eerste en enige luchtvaartmaatschappij die passagiers vanuit Europa een non-stop verbinding aanbiedt met Indonesië.” Ik hoop dat ze een paar extra piloten aan boord hebben, op die vluchten

Het Hollandse WK Voetbal-sambafeest en sambajurk van Heineken

WK Heineken samba shirtAls een Nederlandse praalwagen opduikt in het wereldberoemde Rio samba-carnaval, dan laten de Nederlanders onder aanvoering van de Heineken Chief Oranje Officer (COO) zien hoe aanstekelijk het unieke Oranjegevoel is… Zie jij alle typische Nederlandse elementen vraag onze brouwer. Zie spotje. Nou lijkt mij niet moeilijk. Met Dennis Bergkamp als de Verlosser. En misschien kan eerder Hans Klok ons redden, in die poule des doods. Het plaatje links, geplukt uit Metro vandaag, toon het Sambashirt voor Oranje. Dat nieuwe Heineken-oranjegadget voor het komende WK werd gisteren gepresenteerd. Aan de mouwen van het shirt en rond de