Spierenman van 84 neemt het op tegen bodybuilders in spotje voor… cider

Lachen. Het ‘Hard Won‘-spotje van het stevige (6% alcohol) cidermerk Smith & Forge voor mannen boekt grote successen in de VS. Nu de verkopen nog . CrossFit-atleet Kenneth Leverich, vermomd als 84-jarige, met wit haar, rimpels en licht mank lopend, daagt plaatselijk bodybuilders op Muscle Beach uit om gewichten

te tillen.

Lees ook:Bijenman met bijenbaard maakt reclame voor Ierse cider
Lees ook:VS atleten en NFL-spelers maken muziek in Gillette-spotje
Lees ook:Had mijn zoon maar kanker zegt Alex in advertentie
Lees ook:Fles je vrienden-spel gemaakt in opdracht van de overheid
Lees ook:Droge humor in commercials Britse biermerk John Smith’s

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.