Categorie: "Sponsoring"

Veldrijder Mathieu van der Poel in advertentie WK-succes gewenst door sponsor Corendon

Nou maar hopen dat het ietsje droger is daar morgen, in België. Meer dan 80.000 mensen worden zondag in Heusden-Zolder verwacht voor wat -volgeCorendon Mathieuns organisator Koen Monu- het grootste WK veldrijden in de geschiedenis kan worden, schrijft Wielerflits. En: ‘Toen mogen vooral de Nederlanders  enthousiast zijn, want zij hebben in de de persoon van uittredend wereldkampioen Mathieu van de Pol de absolute topfavoriet voor de wereldtitel in huis.’ In

ING Private Banking trotse hoofdsponsor Nederlandse golf meldt advertentie

ING golfSamen met de Nederlandse Golf Federatie gaat ING’s afdeling Private Banking zich inzetten om het Nederlandse golf te vernieuwen en te verjongen, ”zodat de huidige en de toekomstige generatie golfers nog meer plezier kan beleven aan die sport”. Meldt de advertentie van de trotse PB afdeling voor klanten met een grotere beurs van de bank in De Telegraaf vandaag. Meer informatie is hier te vinden. Op de vaksite van Adfo lazen we dat er eerder al een campagne is ontwikkeld om kinderen op jonge leeftijd met de sport kennis te laten maken, en is er een online applicatie die golfers in staat stelt

Rabobank zet rem op sportsponsoring en stopt met wielrennen/KNWU en paardensport/KNHS

Rabobank stopt eind 2016 met de sponsoring van de wielrenunie KNWU en de paardensportbond KNHS. Ook de twee wielerteams die financiële ondersteuning krijgen, moeten op zoek naar een nieuwe sponsor. Het betreft het Rabo Development Team en het RaboLiv vrouwenteam vRabobank wielrenplaatjean kopvrouw Marianne Vos. Zo meldt onder meer De Telegraaf vandaag. Zie ook het persbericht. De focus wordt verlegd naar lokale sportsponsoring. De Rabobank kondigde donderdag nog aan dat er 9000 arbeidsplaatsen verdwijnen en kwam vrijdag met de mededeling dat het de aflopende contracten met vier bovengenoemde partijen niet verlengt. Het besluit betekent dat er een einde komt aan jarenlange verbintenissen van de bank met het wielrennen en de paardensport. De Rabobank

Jumbo Supermarkten Sponsor van het Jaar 2015

Inzenden cases voor de SponsorRingen geopendJumbo logo

Jumbo is tijdens een feestelijke uitreiking van de SponsorRingen 2015 in de Kromhouthal in Amsterdam uitgeroepen tot Sponsor van het Jaar 2015. De supermarktketen, die KPN als sponsor van het jaar 2014 opvolgt, won de SponsorRing in twee categorieën: in de categorie Media met de campagne De gele trui van Jumbo en in de categorie Maatschappij met de campagne Samen vieren we kerst. Sail Amsterdam 2015 werd als beste beoordeeld in de nieuwe categorie Gesponsorde. Ook ING, Samsung, KPN en Aad Maatjens vielen in de prijzen,

Dichter bij Sail komen dan De Telegraaf doet kan niet claimt advertentie

De Telegraaf is trotse hoofdsponsor van Sail Amsterdam 2015, meldt de inhaak-advertentie in de wakkere krant vandaag trots op een hele pagina. Telegraaf SailEen van de hoofdsponsors, door de organisatie ‘Friends‘ genoemd. De andere drie zijn de Staatsloterij, verzekeraar Delta Lloyd en bank ING. Vermoedelijk volgen de inhakers van die bedrijven nog in dezelfde krant de komende dagen. Andere ‘Familieleden/sponsoren’ worden hier genoemd. Op de pagina achterop meldt De Telegraaf in de advertentie (KLIK erop om te vergroten) dat je dankzij die krant niet dichter bij Sail kunt komen dit jaar, van woensdag 19 t/m zondag 23 augustus, dat, ik citeer de Sail-site, één groot feest van saamhorigheid.’ Het wordt alweer voor de negende keer georganiseerd, nu met meer activiteiten ook in Amsterdam, los van rond de IJhaven. Naast de noeste arbeid van een speciaal redactieteam in krant, site, app en video, kun je als

Eredivisie voetbal bedankt alle acht sponsoren

De play-offs voor Europees voetbal zorgen nog voor wat bloed aan de paal, maar de KNVB Eredvisie weet het al zeker, het was een mooi seizoen. En daarvEredivisie partners bedanktoor worden de sponsoren, liever ‘partners’ genoemd, bedankt per advertentie in het katern Telesport van De Telegraaf, een ervan (KLIK erop om wat te vergroten). Maar je hebt natuurlijk diverse soorten partners. De Maatschappelijke Partner, als eerste genoemd in de advertentie, is de VriendenLoterij, gevolgd door de

Dam tot Damloop telt 10 English miles in september

Dam tot Dam sept 2015Een duidelijk Engels tintje heeft de advertentie voor de Dam tot Damloop 2015, die, het duurt nog een tijd, op zondag 20 september wordt gehouden: ‘10 English miles.’ Maar er is meer Engels. De uit Het Parool van donderdag geplukte advertentie heeft als onderkop ‘It’s a big race. Go Run It‘ (KLIK erop om wat te vergroten). Asics is namelijk de

Team oud voetballer David Ginola contra Blatter in door gokhuis gesponsorde reclamecampagne

Team Ginola Paddy PowerDe kop boven het verhaal van de Amerikaanse site AdAge vat goed samen: ”Paddy Power Backs French Footballer to Oust FIFA President.”  Paddy Power neemt een deel van de mediacampagne van David Ginola voor zijn rekening -de rest moet komen van crowdfunding- omdat zelfs dat succesvolle, van origine Ierse gokbedrijf vindt dat de 78-jarige Sepp Blatter nog echt moet opstappen. En dat, onder leiding van de

‘Wat een geweldige club om bij te horen’ zegt sponsor Ziggo over Ajax in advertentie

Ziggo Ajax beterWat valt nog toe te voegen aan die kop boven dit bericht, niks. Dat de shirts van de selectiespelers worden getoond is ook duidelijk. De saaie advertentie van Ziggo als nieuwe hoofdsponsor van Ajax van een hele pagina staat vandaag in De Telegraaf en achterop Het Parool, de Amsterdamse krant. Ziggo is de opvolger van Aegon. De keuze van het landelijk actieve Ziggo voor een Amsterdamse club heeft nauwelijks tot opzeggingen geleid in Rotterdam en elders in het land. Zoals al eerder door Ziggo is gemeld.

KPN grote winnaar SponsorRingen 2014, oeuvreprijzen voor TVM en Robeco

KPN is uitgeroepen tot Sponsor van het Jaar 2014 want ‘de enige sponsor die donderdag 20 november bij de uitreiking van de SponsorRingen voor de beste sponsorcases van het jaar in twee categorieën een SponsorRing won”. Meldt een persbericht vanavond van SponSponsorringsor Magazine. Speciale oeuvreprijzen gingen naar TVM en Robeco (meer in de overlees). ‘De Coolste Baan van Nederland’ won een prijs in de categorie Entertainment & Events. De Olympische schaatscampagne van KPN werd als beste beoordeeld in de categorie Sport. De jury