Op zoek naar verloren liefde: spotje Esso doet denken aan NS

Onlangs dagbladreclame, maar benzinemerk Esso verschijnt ook in de Nederlandse reclame-blokken met het Sophie#JourneysThatMatter -spotje, bijgaand. Zonder benzineclaims. ”She was running late… by about 43 years. Watch a journey that never mattered more.” Het wat lange filmpje, gemaakt door reclamebureau Adam & Eve DDB in Londen, doet denken aan dat hier op Reclameweek zeer succesvolle Love story-spotje van NS International van twee jaar geleden. Weer op zoek naar een oude

liefde in Europa, maar nu over de weg. Met veel tegenslagen, dat heb je niet met de trein . Ook goeie reclame voor good old Mercedes hier, trouwens, in het spotje (grappig, VW is klant bij dat reclamebureau).

Lees ook:Love Story in videobeelden reclamefilmpje beeldbank Getty
Lees ook:Met wonderen gevuld visueel fraai spotje Oreo
Lees ook:Mooie meid ontmoet haardroger op de bank in spotje datingsite Harmony
Lees ook:Red van M&M’s doet alles voor liefde in spotje. Bijna alles.
Lees ook:Sorry. Als de man met de zeis instapt in je Mercedes-Benz

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.