Categorie: "Campagne"

Eigen keukenmedewerkers moeten populariteit maaltijdboxen Hello Fresh opvijzelen in spotje

Het HelloFresh van de maaltijdboxen vindt het lastig om winst te maken als gevolg van heftige competitie van bezorgers van kant-en-klare maaltijden. Als paddenstoelen rezen ze uit de grond overal. Ook supers als AH roeren zich op dat terrein. Daarom is een nieuwe tv-commercial gelanceerd die een kijkje in de eigen keuken geeft. Wel heel reclamisch mooi allemaal. Zou het is de praktijk ook zo gaan? Het zijn eigen mensen in de testkeuken, zo wordt benadrukt. Maartje Frederiks,

Brandstofverbruik hier en daar verminderd dankzij Esso claimt advertentie

De dagen van de tijger die je erbij kreeg in je tank bij Esso zijn al decennialang voorbij. Vandaag een bijzondere -en bijzonder vage- claim in de advertentiEssoe die wij uit de Volkskrant plukten (KLIK erop om te vergroten). Hun ‘Synergy Supreme+’ premiumbrandstoffen helpen het ‘brandstofverbruik te verminderen op alle reizen die ertoe doen’. Tja. Afgebeeld staat een prachtig ogende bergpartij, kan je nagaan wat die benzine voor je doet op de Route du Soleil, toch ook een reis die ertoe doet… Onderaan de advertentie natuurlijk veel kleine lettertjes om e.e.a. te nuanceren. We hebben ze daarom maar even opgetikt. Een hele mondvol om te beginnen: ”De

Lekker foute lol met Bugatti voor niks in reclame Diks

Ha, de zomer is terug. Effe vieren met LOL van Diks Autoverhuur. Sander en Valerie van Son2 op YouTube: ”Ik moet jullie nageven, hij is zo fout dat hij weer leuk is….” En Phantaboulous: ”Heerlijk gemaakt, top werk.” Nieuw in het assortiment: De Bugatti Veyron. ”Zou jij ook wel eens de kracht van deze supercar willen voelen? Kijk dan de video om te zien hoe je kans kunt maken op een rit met The Dik in deze bolide.”

Met Freek en Ferdinand maakt Coolblue reclame voor een koffer van Samsonite

Zou niet snel meer een koffer van een ander merk meer bij Coolblue kopen, als ze ziet hoeveel reclame ze maken, ook in België, voor een Samsonite koffer. Zooo goed… Of is hun marge daarop zo hoog soms? Op de Xylem PC Spinner, een lichtgewicht trolley gemaakt van het krasbestendige Markolon Polycarbonaat, om precies te zijn. Ook reclamerollen krijgen Freek (in België, waar Coolblue ook groot wil worden, heet ie Stef) en voor kofferspecialist Ferdinand. Bij onze zuiderburen

Levensgevaarlijke reclame-stunt Volkswagen met aanhanger

Niet nadoen! ;-) . Na die leuke joy ride-commercial van Volkswagen weer eentje, uit Norwegen deze keer. Erg leuk. Ook over terugrijden, en eerder gemaakt dan de Nederlandse variatie. Stel je ziet dat ‘stel’ langs suizen op straat, zeg. Deze adverteerder is weer behoorlijk getruukt bezig, haha. Even Apeldoorn Bellen, zou ik zeggen. Van reclamebureau Try Oslo. Zie HIER hoe dit spotje met Passat en

Getest op slechte jongens is de Fiat 500S in spotje

De song heet Bad Boys, de commercial Tested for Bad BoyS, en hij maakt grappig reclame voor de nieuwe Fiat 500S. Wordt dezer dagen bij de Nederlandse dealers verwacht. Fiat zelf zegt als toelichting: ”Sporty attitude and 500 style: rebels are attractive.  A new icon has arrived, and it’s bad.” De song is van El Freaky met Mr

Zoon gaat joyriden in pa’s Volkwagen in spotje ‘Terugrijden’

Volkswagen is dus nog steeds van het sjoemelen! -;).” Grapt ene, echt waar, PCS-Neurofeedback4 over dit leuke nieuwe spotje van Volkswagen, Terugweg geheten. RobieboyS6 heeft ‘m pas wat later door: ”Oh. Nu snap ik m. T is zn vaders auto.” De song is de heel oude hit van Roger Miller, King of the Road, maar niet door hem gezongen. Op YouTube meldt Shai Shahar3 (himself, nemen we aan): ”Vocals by

Boeiend spotje Virgin Media rond 9.58 seconden-record Usain Bolt

Arme Usain Bolt. Geblesseerd is-ie en hij zou zich deze week in Frankrijk melden bij zijn arts Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt. Die arts is ook teamdokter van de Duitse voetbalploeg, die vanavond aantreedt tegen gastland Frankrijk. Een beetje een lange inleiding van een commercial met diezelfde sprinter Bolt van de Britse breedband- specialist Virgin Media. ”Have you ever wondered what it feels like to be the fastest man

Hoofdrol Susan Visser in drakerig spotje Oikos-yoghurt van Danone

Gaat ‘t een beetje daar beneden?‘ Draak van een spotje, voor Danone’s nieuwe Oikos yoghurt ‘Griekse stijl’ met aardbei citrus-smaak. Met actrice Susan Visser (Gooise Vrouwen, Wie is de mol?) in de hoofdrol, die toch wàt moet roepen voor haar geld. Reclame Anno 2016, pathetisch. En kwam die yoghurt maar ècht uit Griekenland,