Categorie: "Acties"

Appartement in Berlijn winnen met ouderwets ‘onder dopjes kijken’ in Warsteiner-reclame

Wil jij Berlijn ontdekken? Warsteiner maakt dat mogelijk! Zegt de Duitse bierbrouwer per advertentie over de ‘exclusief voor Nederland’-actie (KLIK erop om te vergroten, we plukten de reclame onlangs uit dagblad De Telegraaf). Tot en met 31 december 2016 maak je kans op ruim 26.000 prijzen, claimen ze. Leuk, en heel ouderwets: winnen is heel eenvoudig. Onder de dop van elk flesje Warsteiner Premium Pils en Radler zie je meteen óf je hebt gewonnen – en wát je hebt gewonnen. ”Duizenden prijzen van

Jeruzalem en Tel Aviv: nabij maar zo anders in Two Cities-reclame

In de dagbladen deze week een paar grote reclame-uitingen voor Israel’s Two Cities, Jeruzalem en Tel Aviv. Kom er vakantie vieren en bezoek beide steden tijdens een CitiesBreak is de boodschap (KLIK erop om te vergroten). Over geschiedenis en eten en zon, niks over narigheid, uiteraard. De tekst (links): ”Raak stenen aan in Jeruzalem die getuige zijn van 3.000 jaar geschiedenis,

Gall & Gall kan kratje Heineken morgen al thuis bezorgen meldt advertentie (maar niet koud)

Lijkt Overtoom wel, zo snel . Of Bol.com. Of Wijnvoordeel. Maar lauw bier? Hoe lang duurt ‘t om dat actiebier van Heineken van Gall & Gall goed gekoeld te krij gen? Gelukkig is de EK Finale Frankrijk-Portugal pas zondagavond. ”Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis. En natuurlijk ook verkrijgbaar in de winkels. Heerlijk toch?,” meldt bijgaande advertentie die wij vanochtend uit De Telegraaf plukten (KLIK erop om iets te vergroten). Zaterdag bellen kan ook kennelijk. Want: deze actie loopt t/m zondag 17 juli,

Plus combineert ‘droomreis’ naar Olympische Spelen met kortingsactie in advertentie

Supermarkt Plus maakt ook nieuws in de advertentiekolommen vandaag, maar niet met een bieroorlog. Positiever. Over kortingen en een kans op een reis naar de OS in Rio volgende maand gaat het, en Ranomi helpt een handje mee in de reclame die we ook vanochtend uit het Telesport-katern van De Telegraaf plukten. ‘Als je slimmer bent’ krijg je 50% korting op ‘heel veel producten’ meldt de advertentie (KLIK erop om te vergroten) eerst. Er wordt kennelijk samengewerkt met leverancier Procter & Gamble, want links, klein

XXXL-handdoek in reclame bij Shell-stations

Heette dat vroegah niet badlaken? Nu te beperkt zeker. Vier de zomer -nou, nog ff niet in eigen land- met deze XXXL-handdoek van Shell, meldt de inhaakreclame in de wakkere krant vandaag. Relaxen lukt nog net, zo nu en dan. Kost €10 bij 20 liter brandstof en meet 220 x 220 cm (KLIK erop om te vergroten). En zo te zien ben je gelukkig niet meteen reclamemaker voor ‘s lands

Havaianas The Original Since 1962 met leuke oude affiches en spotje

Eindelijk weer eens iets vrolijks uit Brazilië, na al die misère-berichten over economie, sociale toestanden en het milieu. ‘Brazilian born. Universally worn.’ Luidt de slogan van Havaianas, je weet wel, #TheOriginal since 1962. Zie de oude posters en bijgaande commercial, weer eens wat anders vergeleken met deze twee oudjes van Havaianas (spotje 1, spotje 2 oud). ‘Hoedt u voor namaak‘, zeiden we nog veel langer geleden. ”This year Havaianas presents a very special advertising

Grootste lancering van Nederlands boek ooit: teaser reclame Huidpijn van Saskia Noort

Bijgaand de teasercampagne voor de nieuwe thriller van Saskia Noort, Huidpijn. Deel, als je wil, een foto van een Huidpijn-quote op je profiel (Twitter, Facebook of Instagram) met #Huidpijn #SaskiaNoort en maak kans op 2 kaartjes voor de exclusieve boekpresentatie of 10 gesigneerde exemplaren, zegt uitgever Ambo/Anthos. Het boek is vanaf 5 juli overal verkrijgbaar. Op vaksite Communicatie zegt Guy Grimmelt, marketing & business development director Exterion Media:

Marten & Oopjen verwelkomd met gratis kijkdag in Rijksmuseum en lange commercial

Om Marten & Oopjen te verwelkomen in Nederland en iedereen in de gelegenheid te stellen de topstukken te bewonderen, opent het Rijksmuseum zaterdag 2 juli gratis zijn deuren van 9 tot 21 uur. Deze gratis dag wordt mede mogelijk gemaakt door ING & KPN. Ook is er een commercial van liefst 2 minuten gemaakt (bijgaand), die tweemaal wordt uitgezonden: vanavond en morgenavond, na het 20.00 uur-

Gratis StationTracks Hardwell en Armin van Buuren in de reclame bij Kiosk

StationTracks noemen ze ze. ‘Gratis hits en exclusieve remixen’ van Hardwell en Armin van Buuren krijg je vanaf vandaag gratis bij alle ruim 80 Kiosk-winkeltje s op de NS stations. Als je een van hun actieproducten koopt. Een tijdelijke actie, t/m 10 juli. Zie ze in bijgaande advertentie vandaag in Metro (KLIK erop om ‘m te vergroten). Kiosk, meldt de NS-site, biedt een uitgebreid assortiment aan eten, drinken en iets te doen voor onderweg waarmee

Peperdure ‘Contactlens voor je oor’ Phonac Lyric vrijblijvend testen meldt reclame

De aanbieders van brillen en nu ook gehoorapparaten buitelen over elkaar heen in de dagbladen, die een feestje vieren vanwege deze reclame-omzet. D e ene actie na de andere. Vandaag een hele pagina in de Volkskrant van Schoonenberg, dat een gratis dinerbon van €25 aanbiedt voor de eerste 100 testers van hun top gehoortoestel de ‘Ultime Pro2 Design.’ Ze adverteerden er al eerder mee. Vandaag, in diezelfde krant, een advertentie van een halve pagina voor ‘Lyric, de contactlens voor je oor.’ Van Phonak. KLIK erop om te vergroten. En jawel: ‘Test nu vrijblijvend een maand.’ Zit heeel diep in je oor en, blijkt uit de site, Henkjan Smits maakt reclame voor de peperdure Phonak Lyric waarvoor