Door Telegraaf aangeprijsde wijnen in Lidl-reclame

Ook leuk voor de wakkere krant, dit een-tweetje in deze wijnadvertentie van Lidl vandaag in De Telegraaf. Met goedkoop geprijsde ‘zomerwijnen’ (op=op), maar met als grootste trekkers twee flessen waarover De Telegraaf lovend heeft geschreven. Zoals: ‘Lidl slaat weer toe.’ Ik neem aan dat de Duitse grootgrutter ook heeft toegeslagen aan de onderhandelingstafel en een korting voor de advertentie, die ook in DT’s gratis zusje Metro vandaag staat, heeft bedongen (KLIK erop om wat te vergroten). Of misschien wel een gratis plaatsing, als onderdeel van het lopende reclame-contract. Het betreft een rodeCostières de Nïmes van Serabel van 2014 en een witte Reuilly Fief des Comelias van 2015.

Lees ook:Metro gefeliciteerd door trein in inhaak-advertentie
Lees ook:Trots op Max is Ziggo Sport dat ook reclame maakt voor gratis GP Monaco-uitzending voor klanten
Lees ook:Gratis regenverzekering en korting in actie-advertentie Hellendoorn
Lees ook:Lidmaatschap Het Legioen in reclame Feyenoord
Lees ook:Mama’s gratis naar Plopsa meldt advertentie in Metro

Eén reactie op “Door Telegraaf aangeprijsde wijnen in Lidl-reclame

  1. a.touwen

    waar kan ik nu de Reuilly kopen want het schijnt dat LIDL deze witte topper niet meer in zijn assortiment houdt.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.