Nabrander van Tag Heuer-horloges met inhaker over Max Verstappen

Een nabrander. Zo zullen we deze inhaakadvertentie van vandaag met ‘Congratulions‘ van Tag Heuer-horloges -wij schrijven TAG niet met hoofdletters, want zijn niet gesponsord- maar noemen. Over Max Verstappen, ook een beetje van deze Zwitserse sponsor in dit commerciële circus, Formula 1 geheten. Uit het Telesport-katern van De Telegraaf plukten we deze wat verlate advertentie (KLIK erop om wat te vergroten), maar die vertraging is niet zo gek, want van de uiting is van internationale makelij, en dat duurt wat langer om klaar te stomen In het Engels, dus, van Tag Heuer, ‘Swiss avant-garde since 1860′ met als motto Don’t crack under pressure. Nou, dat is wel het laatste dat onze 18-jarige Limburgse held op het racecircuitzou doen. Op de advertentie Max met helm, dus zijn polshorloge kunnen we niet nader inspecteren, zullen we zeker blijven doen . Of het wel een Formula 1 Calibre 16 is. De tekst: ”Congratulations. To Max Verstappen and to Red Bull Racing. Youngest winnen in the F1 history. Max did not crack under pressure.” Ons advies aan Max in Monte Carlo, indachtig zijn vorige race daar in slechts 3km2 beslaande groothertogdom: Don’t crash under pressure .

Lees ook:In theorie loop je op benen onthult spotje Tag Huer
Lees ook:Campagne op TMF moet helm weer ‘cool’ maken bij scooterjeugd
Lees ook:‘En dat is één’ zegt ‘proud partner’ Exact tot Max Verstappen in advertentie
Lees ook:Dirk feliciteert Beatrix en helpt met haar pensioen-reclame
Lees ook:Max gefeliciteerd zegt sponsor Jumbo in reclame voor Familie Racedagen met Verstappen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.