‘Don’t crack under pressure.’ Goed advies van horloge-fabrikant TAG Heuer. Dat bestaat meer dan 150 jaar en is aardig vol van zichzelf geworden. En zag kans elke uitdaging te overwinnen, zeggen. Lees maar even, in het Engels: ”By defying the
time-honored conventions of Swiss watchmaking, it has led it to ever higher levels of precision and performance. It makes its own rules, chooses its own path, never quits moving forward, never compromises, never cracks under pressure.” Nou, deze commercial van BBDO in de VS is weinig own rules, own path, en maakt in theorie hoogstens een verre knipoog naar die klassieker van Apple.
Lees ook:Stevie Wonder en Andra Day in kerstspotje Apple
Lees ook:Drukke schooljuf opgevolgd door museumsuppoost in reclame zitspecialist Prominent
Lees ook:Het monster van Loch Ness en de … Toyota Tacoma
Lees ook:Daar is-ie: Birdie, de nieuwe Centraal Beheer-commercial
Lees ook:WTF gebeurde er toen hun mannen aan het jagen waren…