‘En dat is één’ zegt ‘proud partner’ Exact tot Max Verstappen in advertentie

Zo rood als Red Bull niet is, zo rood is de inhaakadvertentie vandaag van sponsor/software producent Exact. Heel opvallend, vanwege dat Exact-roMax Exactod, daarom. Met Max Verstappen, die er ouder dan zijn 18 jaar op lijkt, op een hele pagina in De Telegraaf vandaag (KLIK erop om te vergroten). Zonder helm op, terwijl daarop nou juist de naam van de ‘Proud, proud, proud partner‘ of op staat. Zie hier maar, op de Ziggo Sport-uiting. ‘En dat is één,’ kopt bijgaande inhaker. En daaronder staat: ”Nederland loopt over van trots, de wereld prijst je talent en wij maken een diepe, hele diepe buiging. Iedereen is ervan overtuigd: dit is pas het begin.” Exact is producent van software voorboekhouding, Human Resource Management, Customer Relationship Management, e-business en Enterprise Resource Planning.

Lees ook:Ask Max Verstappen van Exact-promo, Aflevering 2
Lees ook:Yacht heeft heel wat te feliciteren in inhaakadvertentie
Lees ook:Max Verstappen succes gewenst zondag in advertentie van sponsor Exact
Lees ook:Max gefeliciteerd zegt sponsor Jumbo in reclame voor Familie Racedagen met Verstappen
Lees ook:Trots op Max is Ziggo Sport dat ook reclame maakt voor gratis GP Monaco-uitzending voor klanten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.