[UPDATE: zie ook spotje] Het is inhaken geblazen vandaag, na de grandioze GP-winst van Max Verstappen, want iedereen wil een graantje meepikken van de belangstelling. Sponsor Jumbo feliciteert hem in bijgaande, uit De Telegraaf vandaag geplukte advertentie (KLIK erop om wat te vergroten), maar wijst ook op hun Famile Racedagen op 4-5 juni op het Circuit Park Zandvoort. Met een op=op waarschuwing erbij. En een leuke kop. In vette letters staat er onderaan: ”Je krijgt nog een week gratis tickets bij actieproducten. Race snel naar Jumbo, want op=op.” Jumbo meldt verder dat ze enorm trots zijn op Max, als jongste Grand Prix winnaar ooit. ”Iets waar wij als sponsor van jou ontzettend trots op zijn. En iets wat we binnenkort samen met jou kunnen vieren in Nederland tijdens de Familie Racedagen. Want iedereen die zondag genoten heeft, kan onzeraceheld straks zelf aan het werk zien op 4 en 5 juni op het Circuitpark Zandfoort. Het spectaculaire evenement met Max Verstappen voor het hele gezin.” Als dát niet snel uitverkocht wordt… wat een zeldzame mazzel voor sponsor Jumbo, die GP winst van Max. De inhaakadvertentie staat ook in DT’s kleine zus Metro vandaag.
Lees ook:Max Verstappen en Frank Lammers racen in Jumbo-spotje
Lees ook:Jumbo viert 500ste vestiging met gratis boodschappen meldt advertentie
Lees ook:‘En dat is één’ zegt ‘proud partner’ Exact tot Max Verstappen in advertentie
Lees ook:Steven Kruijswijk bedankt in roze Tompouce advertentie met actie van sponsor Jumbo
Lees ook:René Froger, Do en Jan Smit zingen voor Jumbo’s Kerstdiner-initiatief