Atleet VS wil verouderde reclameregels Olympische Spelen met zijn schouder aanpakken

De Amerikaanse Olympische track & field-atleet Nick Symmonds is bezig om reclameruimte op zijn schouder te verkopen om zo het verouderde reclame op de OS, met name wat betreft brand placement, open te breken. Of, zoals hij liever zegt, de ‘antiquarische regels onder de aandacht te brengen’. Meldt The Drum. Hardloper Symmonds gebruikt daarvoor eBay om aan een logo of logo’s te komen. “Though these absurd rules certainly diminish an investment in an athlete, please know that I will put in extra effort to ensure that the winner of this auction realizes a fantastic return on investment,” schrijft Symmonds op eBay. Van de zijde van hetInternational Olympic Committee en de International Association of Athletics Federations zijn nog geen reacties vernomen. Sta maar niet toe, mensen. Waar is het eind, met rennende reclamekerstbomen? .

Lees ook:Onvermijdelijk met sexy vrouwen: Axe legt rugby uit in spotje
Lees ook:The Winner is… adverteert op voorpagina van wakkere krant
Lees ook:Hoge hakken en schokdemper-reclame eBay Rusland
Lees ook:In theorie loop je op benen onthult spotje Tag Huer
Lees ook:Sponsoring Spyker Formula One Team via veiling op eBay

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.