Winnende inhaker Kruidvat met Koniningin niet afgebeeld

Uit respect voor de huidige situatie van het koningshuis, hebben Kruidvat en De Telegraaf besloten de Prinsjesdag inhaker hier niet af te beelden.” Staat er onder de afbeelding links. De grappige advertentie waarin Koningin Beatrix een Kruidvat-krantje leest omdat ook zij wil bezuinigen -zie ‘m hier- werd door het NL publiek als ‘Overall beste inhaker 2011‘ beoordeeld. Zoals Reclamewereld gisteren al meldde, met die uiting, gemaakt door reclamebureau BeyenMeijer, erbij. De advertentie in Telegraaf vandaag feliciteert de Beste Inhakers 2011. ‘Duizenden Telegraaf-lezers hebben hun mening uitgebracht en een selectie gemaakt van de meest originele, grappige, sympathieke en logische inhaakadvertenties’ (op actuele ontwikkelingen in NL), meldt de advertentie vandaag. Dat was overigens voor het Lech-drama met prins Friso. Zie de overlees voor héle felicitatie-advertentie.

 

Lees ook:Heinekens EK-inhaker Trom-Pet/BeerTender favoriet Telegraaflezers
Lees ook:Tien actuele advertenties dingen naar Telegraafprijs voor Wakkere Inhaker 2011
Lees ook:Kruidvat verslaat Dirk en krijgt Wakkere Inhaker 2011-prijs
Lees ook:Sanex/Pieter derde in Telegraaf’s Beijing Reclame Inhaakwedstrijd
Lees ook:Koga Miyata winnaar Telegraaf’s Beijing Reclame Inhaakwedstrijd

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.