Koga Miyata winnaar Telegraaf’s Beijing Reclame Inhaakwedstrijd

De Telegraaf heeft vandaag de winnaar van zijn inhaakprijs voor reclame bekendgemaakt, ''De Beste Inhaker Beijing 2008.'' Koga Miyata wordt gefeliciteerd, na onderzoek onder de lezers van het dagblad. Met de tekst ''There are 9 million bicycles in Beijing'' De Koga Kimera gaat voor goud.'' En daaronder: Koga wenst de baan- selectie succes op weg naar de OS. Die lezers vonden de uiting het ''meest interesse- opwekkend'', hij kreeg de ''hoogste waardering'', en had de ''meest logische link met de Olympische Spelen''. Tja, wie mag twijfelen over het oordeel van de doel- groep? Zelf vond ik hem voorspelbaar, dus maar matig interessant. Maar, toegeven, wél heel duidelijk. De nummers 2 en 3 publiceren we op 'n ander moment. Hoeveel lezers stemden, hoeveel er naar Koga gingen maakt De Telegraaf helaas niet bekend. Ondertussen is een jury met communicatiepro- fessionals ook bezig om de beste inhakers -krijgt de Gouden Inhaak- medaille- te kiezen (van alle mediumtypen). Ben benieuwd welke dagbladadvertentie dáár als winnaar uit de bus komt. Die van Koga zeker niet.

Lees ook:Rabobank tweede in Telegraaf’s Beijing Reclame Inhaakwedstrijd
Lees ook:Sanex/Pieter derde in Telegraaf’s Beijing Reclame Inhaakwedstrijd
Lees ook:Maarten en Maxim maken ‘Mijn zoon, mijn Koga en ik’-reclame
Lees ook:Onderzoek: Inhaakadvertenties hoger gewaardeerd, vaker gelezen
Lees ook:Telegraaflezer kiest Heineken, KNSB en Gazelle als topinhakers Sotsji

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.