Heinekens EK-inhaker Trom-Pet/BeerTender favoriet Telegraaflezers

De inhaker ‘Zet ‘m op! (het aanrecht)' van Heineken is als beste EK- inhaker in De Telegraaf gekozen door ruim duizend van hun lezers. Vakblad Adformatie meldt dat de lezers hem het meest grappig, actueel en origineel vonden. Vaak gehoorde opmerkingen van het panel waren over de door reclamebureau TBWA gemaakte uiting waren: ‘Heineken en voetbal horen bij elkaar' en ‘Deze goede advertentie hoort bij goed voetbal'. Tweede in de EK-inhaakwedstrijd eindigde eveneens een inhaker van Heineken: ‘Italianen: Watjes'. Deze advertentie blonk vooral uit in attentiewaarde en herkenbaarheid als inhaker. De inhaker ‘Guus, we begrijpen het als jij ‘m pas morgen indraait' uit de Nederlamp-campagne van Nuon eindigde als derde. Hierin werd het merk het sterkste gecommuniceerd naar de lezers. De winnende uitingenzijn samen met alle gemeten inhakers (het meerendeel van de 150
geplaatste inhakers) te zien op de uitslagpagina, morgen in De
Telegraaf, aldus Adformatie.

Lees ook:Bertje!-advertentie Heineken wint WK-inhaakwedstrijd publiek
Lees ook:Telegraaflezer kiest Heineken, KNSB en Gazelle als topinhakers Sotsji
Lees ook:Randstad ‘succesvolste’ inhaker OS Londen (in TMG-media)
Lees ook:Tien actuele advertenties dingen naar Telegraafprijs voor Wakkere Inhaker 2011
Lees ook:Rexona beste inhaker OS Vancouver volgens Telegraaflezers

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.