Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand september

Het publiek, u dus, kunt weer stemmen op de 10 commercials die door de STER zijn gese- lecteerd voor de maand SEPTEMBER. Heel moeilijk kiezen deze keer! Het zijn Hans Anders (Plein), Peijnenburg (Op 10.000 meter hoogte), ANWB (Niet zonder de wegenwacht), Andy (Gooische vrouwen), VW (Boys), NS (Dagje uit), Verkade (Chocoling- en), Toyota (Pont), Bacardi (Bass Bins) en Centraal Beheer (Ambulance). STEMMEN KAN HIER tot en met 6 november, waarna de nummers 1 t/m 3 worden bekendgemaakt, die dan weer als nominaties meedingen naar de Gouden Loeki 2007 voor het hele jaar. GL, georgani- seerd door de STER, is de publieks- prijs voor de leukste of origineelste commer- cial van het jaar (die is niet per definitie ook de effectiefste). Met publieksprijzen voor reclame voelt Reclamewereld.blog zich uiteraard, als publieksblog over reclame, verwant. LeesHIER bijvoorbeeld over de genomineerde top-drie van de vorige maand, AUGUSTUS. Die strijden mee om te uiteindelijke titel. De organiserende STER (dat staat voor Stichting Ether Reclame) is de reclameverkoopmaatschappij -televisie, radio en internet- van de Publieke Omroep. Maar de geselecteerde commercials zijn bij mij weten allemaal ook bij de commerciële omroep te zien.

Lees ook:Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand oktober
Lees ook:Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand maart
Lees ook:Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand augustus
Lees ook:Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand juli
Lees ook:Gouden Loeki 08: kiezen uit tien commercials voor maand januari

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.