Bol.com wint Gouden Loeki in augustus, vóór BCC en Heineken

De Gouden Loeki, georganiseerd door de Ster, is de publieksprijs voor de leukste of origineelste commercial van het jaar (let op: die is niet per definitie ook de effectiefste). Met publieks- prijzen voor reclame voelt Reclamewereld. blog zich natuurlijk verwant. Iedere maand kan men uit 10 commercials de beste drie kiezen die dan worden genomineerd voor de Gouden Loeki Jaar- verkiezing over heel 2007. In de net afge- sloten AUGUSTUS-verkiezing eindigde Bol.com/Van de regen in de drup (maker reclamebureau Etcetera) als nummer één  (= bovenste plaatje), gevolgd door BCC/Ver- koper (bureau DDB) en Heineken/Dagje uit (TBWA) als derde. Ze zijn HIER TE ZIEN. De Ster is de reclameverkooporganisatie van de Publieke Omroep. Hier de lijst van tien spotjes waaruit het publiek kon kiezen.

Lees ook:Amstel wint Gouden Loeki in mei, vóór Albert Heijn en Bol.com
Lees ook:McDonald’s wint Gouden Loeki/maart – voor spotjes Pearle en BCC
Lees ook:Calvé-pindakaas wint Gouden Loeki in juni, vóór Hertog IJs en Axe
Lees ook:Centraal Beheer wint Gouden Loeki/april – vóór spots Cup-a-Soup, AH
Lees ook:Audi R8 wint Gouden Loeki/december – vóór spots Unox en ANWB

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.