Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand maart

Het publiek, u dus, kunt weer stemmen op de tien commercials die door de STER zijn geselecteerd voor de maand maart. Dat zijn Citroën (5-zits weekend), Mora (milde kipsaté), McDonald's (relatie), Pearle (rally broers), Nissan (Qashqai), Grolsch (De Glazen Wereld), Hans Anders (Jubileum), BCC (Bezorgtijden) en Bel 1850. Stemmen kan tot 8 mei, waarna de nummers 1 t/m 3 worden bekendgemaakt, die dan weer als nominaties meedingen naar de Gouden Loeki 2007 voor het hele jaar. De Gouden Loeki, georganiseerd door de Ster, is dé publieksprijs voor de leukste of origineelste commercial van het jaar (let op: die is niet per definitie ook de effectiefste). Met publieks- prijzen voor reclame voelt Reclamewereld. blog zich uiteraard zeer verwant. Lees HIER over de genomineerde top-drie van de vorige maand, februari, die

gaan strijden voor de Gouden Loeki 2007. De organiserende Ster is de reclameverkoopmaatschappij van de Publieke Omroep.

Lees ook:AH wint Gouden Loeki/februari – voor Gamma en De Telefoongids
Lees ook:Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand april
Lees ook:Bol.com wint Gouden Loeki in augustus, vóór BCC en Heineken
Lees ook:Gouden Loeki 08: kiezen uit tien commercials voor maand december
Lees ook:Calvé-pindakaas wint Gouden Loeki in juni, vóór Hertog IJs en Axe

Eén reactie op “Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand maart

  1. Gerard

    Commercial van 1850 nogal oudbollig maar is wel effectief! Blijft enorm in je kop hangen. Verder is de viral(http://www.belmijmaar.nl) leuk uitgewerkt!

    Met vriendelijk groet,

    Gerard

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.