Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand juli

Het publiek, u dus, kunt weer stemmen op de 10 commercials die door de STER zijn gese- lecteerd voor de maand JULI. Dat zijn André- lon (Beertender), BlueBand (WFP), Heineken (Extra Cold), Bol.com (Entertainmentweken), Holland Casino (Wild Life), Planet (Planet Uitleg), Amstel (Easy Bottle), VW (Verloren Variant), Min. v. V&W (Van A naar Beter) en Pedigree (Puppies). Stemmen kan HIER tot en met 11 september, waarna de nummers 1 t/m 3 worden bekendgemaakt, die dan weer als nominaties meedingen naar de Gouden Loeki 2007 voor het hele jaar. GL, georgani- seerd door de Ster, is de publieksprijs voor de leukste of origineelste commercial van het jaar (die is niet per definitie ook de effectief- ste). Met publieksprijzen voor reclame

voelt Reclamewereld.blog zich uiteraard, als publieksblog over reclame, verwant. Lees HIER bijvoorbeeld over de genomineerde top-drie van de vorige maand, juni, die mede gaan strijden voor de Gouden Loeki 2007. Calvé-pindakaas/Smeergebaar (maker reclamebureau Ogilvy) was nummer één, gevolgd door Hertog IJs/Eerste hapje (bureau Lowe) en Axe/Dinner Party (Media Republic).

De organiserende STER (dat staat voor Stichting Ether Reclame) is de reclameverkoopmaatschappij -televisie, radio en internet- van de Publieke Omroep. Maar de geselecteerde commercials zijn bij mij weten allemaal ook bij de commerciële omroep te zien.

Lees ook:Gouden Loeki 08: kiezen uit tien commercials voor maand JUNI
Lees ook:Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand juni
Lees ook:Gouden Loeki 08: kiezen uit tien commercials voor maand JULI
Lees ook:Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand maart
Lees ook:Gouden Loeki 08: kiezen uit tien commercials voor maand MEI

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.