Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand augustus

Het publiek, u dus, kunt weer stemmen op de 10 commercials die door de STER zijn gese- lecteerd voor de maand AUGUSTUS. Dat zijn Peugeot/Turtle, BCC/Verkoper, Heineken/ Dagje uit en Heineken/Speaker kratjes, Bol.com/Van de regen in de drup, SIRE/ Stotteraar, Belastingdienst/Stukjes, KNGF/ Elke hond, Dubbelfriss/Back to reality en Peijnenburg/Kapitein Koek. Stemmen kan HIER tot en met 9 october, waarna de num- mers 1 t/m 3 worden bekendgemaakt, die dan weer als nominaties meedingen naar de Gouden Loeki 2007 voor het hele jaar. GL, georgani- seerd door de Ster, is de publieks- prijs voor de leukste of origineelste commercial van het jaar (die is niet per definitie ook de effectiefste). Met publieksprijzen voor reclame

voelt Reclamewereld.blog zich uiteraard, als publieksblog over reclame, verwant. Lees HIER bijvoorbeeld over de genomineerde top-drie van de vorige maand, JULI, die mede gaan strijden voor de Gouden Loeki 2007. Andrélon/Beertender eindigde als nummer één, gevolgd door Amstel Bier/Easy Bottle en Holland Casino/Wild Life.

De organiserende STER (dat staat voor Stichting Ether Reclame) is de reclameverkoopmaatschappij -televisie, radio en internet- van de Publieke Omroep. Maar de geselecteerde commercials zijn bij mij weten allemaal ook bij de commerciële omroep te zien.

Lees ook:Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand juli
Lees ook:Gouden Loeki 08: kiezen uit tien commercials voor maand JULI
Lees ook:Gouden Loeki 08: kiezen uit tien commercials maand AUGUSTUS
Lees ook:Gouden Loeki 08: kiezen uit tien commercials voor maand JUNI
Lees ook:Gouden Loeki 08: kiezen uit tien commercials voor maand MEI

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.