Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand juni

Het publiek, u dus, kunt weer stemmen op de 10 commercials die door de STER zijn geselecteerd voor de maand JUNI. Dat zijn Hertog IJs (Eerst hapje), Calvé-pindakaas (Smeergebaar), Kanis & Gun- nink (Mokpads), Duyvis (Mother Nature), Axe (Dinner Party), ANWB (A la playa), Postbus 51 (Opbaasbob), Bavaria-bier (The ultimate reward), Eye Wish Groene- veld (Dat staat u goed) en Ford-auto's (Balonnen). Stemmen kan HIER tot en met 7 augustus, waarna de nummers 1 t/m 3 worden bekendgemaakt, die dan weer als nominaties meedingen naar de Gouden Loeki 2007 voor het hele jaar. De Gouden Loeki, georganiseerd door de Ster, is dé publieksprijs voor de leukste of origineelste com- mercial van het jaar (let op: die is niet per definitie ook de effectiefste). Met publieksprijzen voor reclame

voelt Reclamewereld.blog zich uiteraard zeer verwant.

Lees HIER over de genomineerde top-drie van de vorige maand, mei, die mede gaan strijden voor de Gouden Loeki 2007. Dat zijn Amstel/Trucks als nummer één (maker: reclamebureau Doom & Dickson, bovenste plaatje), gevolgd door Albert Heijn/Blind testen (bureau: TBWA Neboko) en Bol.com/ Echt iets voor u als derde (bureau: Etcetera).

De organiserende STER (dat staat voor Stichting Ether Reclame) is de reclameverkoopmaatschappij -televisie, radio en internet- van de Publieke Omroep.

 

Lees ook:Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand mei
Lees ook:Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand juli
Lees ook:Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand maart
Lees ook:Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand augustus
Lees ook:Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand april

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.