Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand mei

Het publiek, u dus, kunt weer stemmen op de 10 commercials die door de STER zijn geselecteerd voor de maand mei. Dat zijn Amstel Bier (Truck), Albert Heijn (Blind Testen), Bol.com (Echt iets voor u), Senseo (Car), Peijnenburg (Op achterste poten), Campina (Kinderin- terview Jan Kees), Whiskas (Whiskas Pouch), Mora (Positioneerbare Saté), Postbank (Young Adults) en KPN Tele- com (KPN 1888). Stemmen kan HIER tot en met 3 juli, waarna de nummers 1 t/m 3 worden bekendgemaakt, die dan weer als nominaties meedingen naar de Gouden Loeki 2007 voor het hele jaar. De Gouden Loeki, georganiseerd door de Ster, is dé publieksprijs voor de leukste of origineelste com- mercial van het jaar (let op: die is niet per definitie ook de effectiefste). Met publieksprijzen voor reclame

voelt Reclamewereld.blog zich uiteraard zeer verwant. Lees HIER over de genomineerde top-drie van de vorige maand, mei, die mede gaan strijden voor de Gouden Loeki 2007. Dat zijn, als eerste, Centraal Beheer (Cipier, bureau: DDB Amsterdam), gevolgd door Cup-a-Soup (Gevangenis) en als derde Albert Heijn (A-merken, allebei van bureau TBWA).

De organiserende STER (dat staat voor Stichting Ether Reclame) is de reclameverkoopmaatschappij -televisie, radio en internet- van de Publieke Omroep.

Lees ook:Gouden Loeki 08: kiezen uit tien commercials voor maand JULI
Lees ook:Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand juni
Lees ook:Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand april
Lees ook:Gouden Loeki 08: kiezen uit tien commercials maand AUGUSTUS
Lees ook:Gouden Loeki 2010: kiezen uit 10 spots/december

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.