Gratis als reclame: bol.com’s ‘grootste interactieve online magazine’

Mediawinkel bol.com introduceert vandaag wat wordt geclaimd ‘'het grootste interactieve online magazine van Nederland.'' De naam luidt 'BOMVOL' en het tweemaande- lijkse managzine heeft rockzanger Barry Hay op de cover. Het telt 50 interactieve pagina's met media-informatie, 'human interest' verhalen en wetenswaardigheden over boeken, films, muziek en elektronica. Ook het uitproberen van nieuwe games is mogelijk en er worden nieuwe producten aan kritische gastpanels onderworpen. ‘'Bol.com wil de interactieve 'lezer' inspireren, verrassen en een grote diversiteit aan mediazaken laten ervaren,'' aldus het persbericht lyrisch. BOMVOL wordt digitaal verspreid onder de bol.com klanten. Ook niet-klanten kunnen BOMVOL lezen

via de site van de webwinkel. Het magazine wordt gemaakt door Readers House/Hearst.

Naar verwachting zullen 600 tot 900 duizend consumenten het magazine lezen. Volgens Michel Schaeffer, marketing directeur van bol.com, is het magazine voor een zeer brede doelgroep gemaakt (met verhalen over Willeke Alberti en Claudia de Breij, maar ook, gelukkig, over gospelzanger Sam Cooke). Schaeffer: 'Als je naar ons assortiment kijkt, kunnen we met recht zeggen dat wij de grootste mediawinkel van Nederland zijn. De interesses van onze klanten liggen ver uiteen maar door ons brede aanbod kunnen wij aan praktisch alle wensen voldoen.''

Lees ook:Kluun signeert meer dan alleen boeken (nieuw spotje Bol.com)
Lees ook:‘Belang van goede reclame stijgt in crisistijd’ zegt Lode Schaeffer
Lees ook:Eerste interactieve spot Holland Casino op SBS6
Lees ook:Telegraaf organiseert ‘Koninklijke inhaakwedstrijd’ rond W-A
Lees ook:Voordeeltjes en extra info via interactieve reclame-app ‘Ster Extra’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.