Telegraaf organiseert ‘Koninklijke inhaakwedstrijd’ rond W-A

Deze advertentie in De Telegraaf vandaag vestigt de aandacht op een eigen activiteit van de krant, de ‘Koninklijke inhaakwedstrijd,‘ met een highpower jury van vier vaklieden uit de reclame/comm.branche.  Reclamebureaus moeten hun klanten wel bewegen om te adverteren in een van de speciale uitgaven van De Telegraaf, de inhaakkrant bij uitstek, rondom de troonwisseling. Of voTelegraaf inhaakwedstrijdor eigen rekening iets inzenden, van het pr-budget. De vakjury bestaat uit ADCN-voorzitter Lode Schaeffer, VEA-voorzitter Marc Oosterhout, BVA-voortzitter Jan Driessen en Gonnie Spijkstra van De Telegraaf, hier en daar bekend als Dr. Inhaak (voorzitter nog onbekend, kennelijk. Schaeffer, want eerst genoemd? Ze kunnen het alle vier wel). Deze vakjury bepaalt begin mei welk creatief team de hoofdprijs wint: vier ‘vliegtickets’ naar het internationale reclamefestival van Cannes (maar festivaltoegang en hotel, grootste kostenpost, voor eigen rekening, geloof ik). Bovendien wordt de adverteerder bekroond met een gratis plaatsing in de krant op Koningsdag 2014. Meer info hier. KLIK op advertentie om wat te vergroten. [PS]

 

Lees ook:Nationale Nederlanden en Aegon winnaar Koninklijke Inhaakwedstrijd De Telegraaf
Lees ook:‘Belang van goede reclame stijgt in crisistijd’ zegt Lode Schaeffer
Lees ook:Brandsteder, Kluijver en Gordon in reclame voor nieuwe Avondje RTL5
Lees ook:De krant op zondag van De Telegraaf in de reclame
Lees ook:Wiens hand heb je daar vast in de bus vraagt Dettol-reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.