Philips trots op PSV als oprichter en als fan meldt inhaak-advertentie

Inhaken geblazen na het -terechte, zeggen we hier in Amsterdam - lands- kampioenschap van PSV. Twee advertenties vandaag in de wakkere krant. Deze is van Philips, met hashtag #proudofyou. En de tekst ”Wij zijn trots op PSV! Trots als founder. En trots als supporter.” En onderaan bijgaande advertentie, geplukt uit De Telegraaf vandaag (KLIK erop om te vergroten), de mysterieuze tekst: ”En hoe trots zijn de moeders van Jurgen, Jeroen en Jorit? Bekijk het op Philips/Proudofyou. De site onthult: ”Wij zijn trots op PSV. Elke dag opnieuw. Als grondleggers van PSV hebben wij ‘onze’ club een enorme ontwikkeling zien doormaken. In een rijke historie van 101 jaar is onze Eindhovense trots uitgegroeid tot één van de meest succesvolle voetbalclubs van Nederland. Deze trots delen wij met vele anderen. Zo ook met de moeders van de spelers. In deze video de moeders van Jeroen Zoet, Jorrit Hendrix en Jürgen Locadia.” Ah, duidelijk. Aparte invalshoek. Lijkt de Dank je, moeder-campagne van Procter & Gamble wel .

Lees ook:Kampioenschap PSV ook gevierd met ‘Trots op’-advertentie van de sponsors
Lees ook:Sponsors ook als fans blij met kampioenschap PSV meldt advertentie
Lees ook:PSV gaat op zoek naar nieuwe shirtsponsor (mag van Philips)
Lees ook:De Toppers bedanken Nederlandse publiek in advertentie
Lees ook:Terugroep-advertentie Philips Café Gourmet-koffiezetapparaat

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.