Kampioenschap PSV ook gevierd met ‘Trots op’-advertentie van de sponsors

‘WÁT EEN SEIZOEN!’ Zeggen de sponsoren van kampioen PSV terecht in een Trots op PSV, trots op de fans‘-advertentie in het Telesportkatern van De Telegraaf vandaag (KLIK erop om te vergroten). ”Van de seizoensopening tot en met de laatste speelronde in de Eredivisie. Dankzij jullie steun succesvol in de strijd om de Johan Cruijff Schaal, ijzersterk in de UEFA Champions League en opnieuw Landskampioen! TROTS OP PSV, TROTS OP DE FANS.” De advertentie voor de Eindhovense club met slogan ‘Eendracht maakt macht‘ is ondertekend door desponsorende bedrijven Philips, Mercedes-Benz, Mandemakers Keukens, Driessen HRM, Bavaria, Coca-Cola, PHC Telecom, Axians, Rabobank, BCD Travel, CSU.

Lees ook:Sponsors ook als fans blij met kampioenschap PSV meldt advertentie
Lees ook:Goeie vluchtwagens voor een overval zijn de compact cars van Mercedes-Benz meldt spotje
Lees ook:Philips trots op PSV als oprichter en als fan meldt inhaak-advertentie
Lees ook:De Alpen, der Mannschaft, ‘t EK Voetbal en sponsor Mercedes-Benz
Lees ook:Mercedes-Benz haakt met advertentie in op F1-ster Lewis Hamilton

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.