Bloot verkoopt, we know. Maar er ineens wel veel van op de buis. Vooral mannen: het spierfonds, handdoeken van Etos, Rafael Nadal voor Tommy Hilfiger, nu voor die pittige 30+ kaas van Milner. Met pittige mannen en vrouwen, gelukkig . Hierbij een ietsje langere versie, de zg director’s cut. Ik neem aan dat alleen de kortjes op tv komen. Het reclamebureau dat weet hoe je pittige 30+ kaas het best verkoopt
heet TBWA\Neboko .
Lees ook:Kaas van Campina als ‘goede basis’ geïntroduceerd met commercial
Lees ook:‘Milner als lekkerste getest’ melden inhaakadvertenties (maar Boerenland óók)
Lees ook:Bierbommetjes voor kampioenen van de derde helft in spotje Unox
Lees ook:Mannen lopen koelkamer binnen in erg leuke commercial Heineken
Lees ook:Vijf genomineerden Reclameman of -vrouw van het Jaar
Écht te belachelijke reclame. Mijn kinderen vinden het gewoon vies. Heeft niks met kaas te maken!!!
Vind ik ook, het is inderdaad een vieze reclame. De geur van zweet komt op je af en daar krijg je niet bepaald trek in kaas van. Het is allemaal heel mooi, duur galerie-achtig gefilmd en zo. Maar daar verkoop je buiten de ring A10 nog geen kaas mee.
Niets mis mee. Zal me echter niets verbazen als dit van de buis wordt verbannen door klachten van schijnheilige reli-tokkies.
De reclame van Milner is absurd en seksistisch. Waarom is er in vredesnaam een bloot lichaam nodig om kaas aan te prijzen of aan te bevelen. Ik word hier zo boos over. Een absurde reclame. Ik zal zeker GEEN Milner kopen en gelukkig weet ik van veel familieleden dat ook zij dat niet doen.
De reclamewereld schijnt te moeten scoren met naakt. Bijna alle reclames bevatten wel een erotisch tintje. Deze reclame vind ik wel heel erg ver gaan. In het verleden had Milner ook al een reclamespot met billen die op kazen zouden moeten lijken (of andersom?).
Naakt verkoopt, dat blijkt. Kijk ook naar de reclames van Vaseline en in het verleden had Fa er ook een handje van.
Ikzelf ervaar het als geniaal, niet erotisch maar refererend naar puur natuur , geen gekkigheid , maar mooi zoals het menselijk lichaam ; zonder toevoegingen het is zoals t is, waarom zijn er zoveel mensen die alles maar aanstootgevend vinden?? Van zwarte piet tot reclame van k3 op hagelslag , als verantwoordelijke ouder zou men toch in staat moeten zijn het verschil aan hun kroost uit te kunnen leggen ??
Ook ik walg van deze reclame; het heeft niets met kaas te maken. Laat dan een paar naakte koeien een salto, radslag of pirouette maken… Waarom moet er toch zo veel blote lichamen op tv worden getoond?
Persoonlijk zie ik liever (artistiek) naakt op tv dan oorlogsgeweld. Maar ja, zo ben ik dan weer.
Getver, vieze reclame. Meteen geen zin meer in kaas.
Prachtig. Was hun kaas maar zo lekker als de reclame
Walgelijk..zo weinig respect voor het vrouwelijke lichaam. Erg goedkope manier om reclame te maken voor een relatief dure kaas. Jammer.
Proest! Koop een bril, S. Je ziet mannen én vrouwen in deze commercial. Heb je überhaupt wel op de play-knop gedrukt? Of reageer je alleen op het plaatje hierboven? Ja hè? Dan ben je niet alleen slechtziend, maar ook hondslui. Jammer. Met je ‘walgelijk’.
Je eigen interpretatie en reactie zegt iets over jou. Niet over de reclame.
Reclame maken en geld verdienen is simpelweg een wet van de cijfers.
Als de reclame niet zou werken zouden ze deze zo niet maken..blijkbaar zijn de mensen met aversie tegen naakt in de minderheid. Preutse mensen ook
Ik ben beslist niet preuts hoor, maar vind deze reclame niet echt passen bij Milner. Hooguit dat het om puur natuur gaat, maar ik heb het idee dat naakt verkoopt. Ik word er trouwens niet warmer of kouder van en ga dan ook echt niet over op het kopen van Milner kaas. Ik blijf bij mijn eigen merk .
Ik denk dat deze commercial niet werkt. Of eigenlijk wel, maar dan averechts. Wedden dat-ie over een tijdje vervangen wordt door een andere campagne? Hier verkoop je geen kaas mee, let maar op. Gaat Milner spijt van krijgen.
Wat een zeikerds allemaal zeg! We worden allemaal in ons blote reet geboren…….is dat ook aanstootgevend?!
En je hoeft niet te kijken hoor, hoef je niet te klagen ook 😄
Het is ook helemaal niet aanstootgevend. Maar wel heel lelijk en onsmakelijk. Dáár gaat het over, Evert.
En je kunt dat klagen noemen, of je zeiken, maar je kunt het ook zien als een aanmoediging aan Milner om de lat weer wat hoger te leggen…
Het is reclame kunst, wat wel meer genoemd word hier.
Sommige mensen zijn totaal niet kunstzinnig en begrijpen er dus niets van, en die vinden dat aanstootgevend. Ik vind het een mooie niet aanstootgevende reclame.
Ik zie zeker de kunstzinnige kant ervan. Maar de hele crux van reclame is nu eenmaal dat je er trek van krijgt en (daarom) de kaas wilt kopen. Nu is het effect averechts, wat natuurlijk nooit de bedoeling kan zijn.
Of heb jij zin om kaas te eten als je daarbij associaties van broeierige bilspleten, harige oksels en/of in schemerige schaduw gehulde schaamstreken krijgt? Nee toch? Precies.
Maar de filmpjes zullen het zeker goed doen in een hippe galerie of zweterige erotheek. Dat wel.