Naaktreclame Jan Kooijman voor Prinses Beatrix Spierfonds

Spierfonds KooijmanDe nieuwe publieks-campagne van het Prinses Beatrix Spierfonds startte gisteren om aandacht te vragen voor spierziekten met ‘ambassadeur Jan Kooijman.’  Het, volgens Metro-journaliste Zoë Boven ‘goddelijke lichaam‘ van de acteur/presentator geeft zich in deze buitenreclame- campagne letterlijk en figuurlijk bloot, zegt het fonds heel tevreden. Zie ook FILMPJE. De spraakmakende foto’s, geschoten door fotograaf en videoclipregisseur Carli Hermès -voorwaarde van Kooijman om zich ervoor te lenen- zijn door het hele land te zien in bus- en tramhokjes en elders in de steden. Veel mensen weten volgens Kooijman nog weinig totniets over spierziekten (nou, pas even op, over ALS iig wel, dankzij die uitstekende campagne). ”Meer aandacht en begrip voor spierziekten leveren hopelijk ook meer donaties op, waarmee het fonds dan extra onderzoek mogelijk kan maken. Het doel heiligt wat dat betreft de middelen,” zegt Jan Kooijman in een interviewtje op de site. En: ”In deze tijd waarin we keihard trainen om onze mooie spieren op Instagram te zetten, mogen we wel wat meer stilstaan bij het feit dat de spieren van 200.000 Nederlanders minder goed werken. Mensen hebben geen idee wat spierziekten voor impact hebben en patiënten stuiten daarom vaak op onbegrip.”

Lees ook:Mathilde Santing: reclame voor Fonds Psychische Gezondheid
Lees ook:Actie 44 radiostations voor goede doelen (doel ook: mediumtype promotie)
Lees ook:Sylvester Stallone en Jan Kooijman in vecht spotje Remia
Lees ook:Met een kritische advertentietekst zoekt social netwerk Oranje Fonds financiële steun
Lees ook:Tearjerker met puber in mooi nieuw spotje Monuta

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.