Van echte bomen naar grafische beelden: Appelsientje-spot

Appelsientje. Met dank aan de natuur.’ Goh, dat is even wennen, geen echte fruitbomen in een commercial van Appelsientje… Maar deze wezenlijk andere aanpak is duidelijk een verbetering wat mij betref, want de nieuwe commercial is visueel aantrekkelijk en valt duidelijk meer op, in het reclameblok. ”Met gebruik van eenvoudige en luchtige grafische vormgeving laat Appelsientje zien dat ze de natuur dankbaar zijn voor wat ze ons te bieden heeft, namelijk: de lekkerste sinaasappels.” Aldus de eigen toelichting van DDB, het  reclamebureau.

Lees ook:Ook Chocomel en Appelsientje in de strijd tegen huismerken AH
Lees ook:De 100 mooiste reclame-affiches van 145 jaar Bijenkorf te zien in Stadsarchief Amsterdam
Lees ook:Brandwonden Stichting vervroegt campagne over veilig barbecueën
Lees ook:Tropenmuseum weer open en adverteert voor ‘vrienden’
Lees ook:Reclame voor ‘makkelijkste’ seniorencomputer Sim Touch

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.