Eerste reclame voor vestiging Amsterdam van Amerikaanse pizzaketen Papa John’s

We’re all about quality at Papa John’s‘ zegt de nog jonge Papa John, oprichter de Amerikaanse pizzaketen die maandag het eerste Nederlandse filiaal op de Rijnstaat in Amsterdam opende. En plannen heeft voor veel meer vestigingen in meer steden. Ze zitten al in veel meer landen. Links een lopende, soms stilstaande reclamemaker (met dank aan AvO) in de hoofdstad, rechts de promo van Papa John himself, John Schnatter. New York Pizza, Domino’s en de vele andere pizzazaken in NL krijgener een flinke concurrent bij. Bij PJ is het deeg niet ingevroren, wordt altijd vers gemaakt en zijn de toppings ook vers. Claimen ze. En: ”De saus is bereid met zoete tomaten uit Californië. De tomatensaus gaat van het land naar de pot in minder dan zes uur,” lees ik op de vaksite van Adformatie. Das snel, ja. En hoelang duurt de reis van Californië naar Amsterdam zo ongeveer? .

Lees ook:Picknick? Even Apeldoorn bellen (nieuw van Centraal Beheer)
Lees ook:Heel andere man met koe in spotje Melkunie Versfilter
Lees ook:AD: ‘Unilever past voedselreclame richting kinderen tot 12 jaar aan’
Lees ook:Heineken Extra Vers beschermd tegen tijd, temperatuur en licht meldt reclame
Lees ook:Eerste katreclamebureau ter wereld gelanceerd – de promo

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.