Fraaie overlijdensadvertentie voor topkok Cas Spijkers

De hemel is een ster rijker.’ Ook een advertentie. De tekst en opmaak van de overlijdensadvertentie waarin ‘De jongste restaurantclub van NederlandJeunes Restaurateurs de Europe (afd. NL) afscheid neemt van topkok Cas Spijkers maakt indruk. En, maar dit terzijde, maakt en passant ook meteen reclame voor die club, waarvan het logo getoond wordt in de overlijdensadvertentie in de wakkere krant vandaag. Spijkers noemen ze hun ‘gastronomische vader.’ Alle 35 restaurants van Jeunes Restauranteurs d’Europe hebben hem geëerd met een bijzonder viergangenmenu, een tijdelijk Memorial Menu,waarvan een deel van de opbrengst naar KWF Kankerbestrijding gaat, lees op ik de JRE-site.

Lees ook:Tip van Ajax Experience: vader mag gratis mee vaderdag
Lees ook:Leukste kleinkind gezocht in advertentie van Classic FM
Lees ook:Kellogg’s èn VWA: ‘gemalen spijkers-claim’ Keuringsdienst van Waarde ‘flauwekul’
Lees ook:McDonald’s maakt trots reclame voor predicaat ‘groen’
Lees ook:Prijs voor Onbegrijpelijkste Advertentie gaat naar die van ’365′

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.