Prijs voor Onbegrijpelijkste Advertentie gaat naar die van ’365′

Meteen maar even een nieuwe reclameprijs bedenken, de winnaar heb ik al. De Prijs voor Onbegrijpelijkste Advertentie, want die staat vandaag in de krant. Hierbij afgebeeld. Adverteerder:  ’365.’ Na bezoek aan hun site blijkt dat dat de nieuwe naam (!) is van ArboNed, een van de grootste spelers in de markt van de bedrijfsgeneeskunde. ”365 is een jonge organisatie met veel ervaring. 365 bouwt voort op 20 jaar expertise in de bedrijfsgeneeskunde, zakelijke dienstverlening en consultancy.” En het hele jaar, 365 dagen, actief. Maar ik ga hier niet alles uitleggen wat die onbegrijpelijke advertentie

eigenlijk had moeten vertellen, ben der belazerd. Dat doen ze zelf maar, hopelijk morgen al, in een follow-up advertentie. Ben wel benieuwd of dit nu een klassiek gevalletje is van verspild reclamegeld of dat deze, laat ik het maar teaser noemen, mensen naar de site dirigeert om meer uit te zoeken over dat bedrijf met die bijzonder irritante naam. PS Vreemd dat deze advertentie vandaag niet in b.v. de Volkskrant stond (ik haalde ‘m uit de wakkere krant).

Lees ook:Vreemdgaan geeft bestaande relatie oppepper beweert Second Love in advertentie
Lees ook:De Telegraaf kopje kleiner, Parool viert feest in advertentie
Lees ook:Alle ballen gaan erin: IKEA heeft LOL met inhaken op EK
Lees ook:Johan Cruijff pleit met nieuwe initiatief ‘Schoolplein 14′ voor vaker buiten spelen jeugd in strijd tegen overgewicht
Lees ook:Wat moet Vincent Cassel nou in die Lancia Ypsilon-reclame?

Eén reactie op “Prijs voor Onbegrijpelijkste Advertentie gaat naar die van ’365′

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.