‘Geweldig nieuws voor ijsliefhebbers’ van een ijsfabrikant, Ola

Eigen onderzoek, dus we moeten maar aanemen dat het allemaal klopt.  IJsfabrikant Ola van Unilever organiseerde het grote ''Tussen- doortjesvergelijkinsonderzoek'', waarin aan bijna 2000 Nederlanders werd gevraagd om 16 populaire tussendoortje op volgorde te zetten van het aantal caloriën dat ze bevatten. Wat blijkt? Het aantal caloriën van alle ijsjes werd vaak overschat. Les er meer over op de site, of zie de advertentie in de dagbladen. En ijs is tegenwoordig een enigszins voedzaam tussendoortje, net als een mueslireep, sultana of een sneetje koek? Dat weten we dan ook… Of zijn die tussendoortjes even dikmakend als… ijsjes.

 

Lees ook:Verpleegster en sousafonist Goed Bezig in Bolletje-spot
Lees ook:Coca-Cola UK mag Vitaminwater niet ‘voedzaam’ noemen
Lees ook:Vanwege mini nazomer: mini-ijsjes Ola in AH reclame
Lees ook:AD: ‘Unilever past voedselreclame richting kinderen tot 12 jaar aan’
Lees ook:Magnum-achtig Lidl ijsje ‘Beste koop’ van Consumentenbond meldt inhaker

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.