Magnum-achtig Lidl ijsje ‘Beste koop’ van Consumentenbond meldt inhaker

Lekkere advertentie . Gisteravond over lekker ijs zitten lezen in de nieuwe Consumentengids, vandaag al de inhaker van Lidl in de krant: ‘Beste koop‘ voor hun Gelatelli Almond ijsje in de categorie ‘Magnum-achtige.’ In die categorie werd het 4 cent per stuk duurdere Chocs Amandel van Jumbo overigens ‘Beste uit de test‘. Bijgaande inhaker plukten we uit De Telegraaf van vanochtend, maar staat ook in gratis zusje Metro (KLIK erop om te vergroten). Het ijsonderzoek, met als andere categorie ‘Cornetto-achtige,’ staat in het juli-augustusnummer van de bond. De bond liet een 40-koppig smaakpanel de Magnum Almond en de dubbelgangers van dehuismerken proeven. ”Ook de 8 experts namen deze ijsjes onder de loep.” Beste Koop Gelatelli van Lidl (geroemd om vanillesmaak, voldoende chocoladesmaak, romigheid en lekker veel/genoeg nootjes) had 7,8 als testoordeel (Beste uit de test Chocs van Jumbo 8,0).

PS En dan dit nog even. Staat niet in de advertentie, wel in het blad van De Consumentenbond: ”De Cornetto en de Magnum zijn twee van de populairste ijsjes van Nederland. Laten nou veel ‘look-alikes’ van de huismerken zeker zo lekker zijn.” Pijnlijk. We verwachten dus geen inhaker van de twee beroemde ijsjes van Unilever…

[PS] Leuk. en soms zelfs nuttig blog, Reclamewereld? Like ons dan hier graag.

Lees ook:Na Lidl’s ‘Beste koop’ Cien nu ‘Best geteste’ Elvive van L’Oréal in Kruidvat-reclame
Lees ook:Reclame oorlogje Lidl en Aldi rond wasmiddeltests Consumentenbond
Lees ook:Volgens Consumentenbond moet Sint voor choco kruidnoten naar Aldi zegt reclame
Lees ook:‘Beste koop’ Formil waspoeder in de reclame bij Lidl
Lees ook:Vanwege mini nazomer: mini-ijsjes Ola in AH reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.