Kinderen moeten weer eens of vaker kaas gaan eten (en hun ouders natuurlijk ook). Als de kids het nu niet doen, doen ze het later misschien ook wel niet. Redeneert kaasmerk Milner en record-international/doelman Edwin van der Sar is het roerend eens met de marketeers. Maar niet te veel kaas eten, zal hij vast denken, want een beetje vet is kaas natuurlijk wel. Sar tekende onlangs in zijn woonplaats Noordwijk een sponsorcontract. Maar, meldt het persbericht over het met halfvolle melk gemaakte Milner: ”Het merk legt de nadruk op het doorgeven van eigen goede eet- en leefgewoonten van ouders aan hun kinderen.” Van der Sar, bekend als een bijzonder fitte sportman die tot zijn 40e jaar op het allerhoogste niveau actief was, kan zich hier in herkennen. Hij zegt: ”Gezond eten en leven is belangrijk. Dat wil je ook voor je kinderen. Daarom geef je als ouder het goede voorbeeld.” Het eerste uitvloeisel van deze nieuwe samenwerking zal zichtbaar zijn vanaf 15 maart 2012. Reclamebureau Alfred werkt aan een commercial. Wie de (Milner)man naast Sar op de foto is meldt het persbericht vreemd genoeg niet.
Lees ook:Kaas van Campina als ‘goede basis’ geïntroduceerd met commercial
Lees ook:‘Milner als lekkerste getest’ melden inhaakadvertenties (maar Boerenland óók)
Lees ook:Kinderen met Down syndroom in mode campagne Brandkids.nl
Lees ook:Mooi naakt (m & v) in reclame voor… pittige 30+ kaas Milner
Lees ook:Een advertentie ‘Voor wie graag kritisch naar McDonalds kijkt’
Note voor de redactie: het is Edwin van der Sar…
Dank, Sjoerd, meteen verbeterd natuurlijk.