Hoe ‘gewone dagen’ eruit zien in wervingsspotje British Army

Altijd interessant hoe buitenlandse krijgsmachten per infomercial recruiteren. En om te vergelijken. Die van Nederland zien we vaak genoeg langskomen. De British Army wil er een ‘normale wereld’ van maken, werk aan de winkel dus, ook voor de Britten. Burgeroorlogen, natuurrampen, alles komt voorbij in dit knap gemaakte,

documentaire-achtige filmpje van reclamebureau Engine in Londen.

Lees ook:Hypnotische visuele illusie in fraai Honda CR-V-spotje
Lees ook:Spike Lee regisseert ‘Lean Forward’-campagne Msnbc
Lees ook:Veel gadgets, veel jazz, in gek ’60s-spotje Stella Artois
Lees ook:Game Katamari Damacy inspireert ook reclamemaker
Lees ook:Reclame maken voor bier en shampoo is erg makkelijk beweert filmpje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.