Hypnotische visuele illusie in fraai Honda CR-V-spotje

The Road To Better Never Ends.’ Een ‘hypnotische visuele illusie’ werd gecreëerd in de boeiende, heel knap gemaakte Engelse Honda-commercial voor hun CR-V-model. Het filmpje, genaamd Endless Road, wil benadrukken dat de Japanse fabrikant altijd doorgaat met het streven de beste auto’s te maken. Aardig is dat je, als je doorklikt aan het eind van het filmpje, je op een site komt die weet in of nabij

welke hoofdstad je je bevindt; zelfs de temperatuur ter plaatse wordt gemeld. McGarry Bowen in Londen is het verantwoordelijke reclamebureau. Voor geïnteresseerden meer informatie over het maken ervan hier. De CR-V is Honda’s meest geavanceerde wagen, want de ‘efficiency’ is beter, hij is zuiniger en presteert ook nog beter. Aldus de makers. Dat is heel wat.

Lees ook:’48 hours’ super smartphone-spotje Edward Norton en Matthijs van Heijningen Jr
Lees ook:Surrealistisch mooie reclame voor Honda CR-V diesel
Lees ook:Alicia Keyes maakt reclame voor design deal met Reebok
Lees ook:Na boeven, tv-reporter en vlinder in spotje Pearle
Lees ook:Gewichtheffen op Piccadilly Circus, met dank aan McDonald’s

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.