Laat je niet afleiden-reclame: ‘Hallo jongen, met je moeder’

Hallo jongen over handsfree bellenAl eerder aangekondigd, deze ”bewustwordingscampagne voor veilig bel- en navigatiegedrag tijdens het autorijden.” Het gebruik van elektronische apparatuur in de auto lijkt onschuldig, maar is gevaarlijk. Dus ook z.g. veilig handsfree bellen. Om daartegen te waarschuwen maakte Roorda Reclame, in opdracht van het ministerie van Verkeer & Waterstaat, een campagne voor diverse mediumtypen met als thema: Laat Je Niet Afleiden. Deze campagne is een initiatief van ministerie van Verkeer & Waterstaat, VVN, ANWB, BOVAG, RAI Vereniging en Politie en wordt ondersteund door telecommer T-Mobile (zie logo rechtsbovenaan de uiting). Bron: Adformatie.

Lees ook:VenW-campagne ‘Goed licht, beter zicht’ mikt eerst op automobilisten
Lees ook:Campagne ‘Daar kun je mee thuiskomen’ effectief
Lees ook:Campagne kaart gevaren fietsen zonder licht aan
Lees ook:Aftrap nieuwe Bob-campagne op Oranjecamping EK Voetbal
Lees ook:‘Rij met je hart’ volgt I love-verkeerscampagne op

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.