De commercial, gefilmd vanuit de vagina. Januari dit jaar had reclamebureau Grey Amsterdam de primeur, met hun spotje voor Lactacyd-crème, maar die wel wel heel snel van de buis gehaald. Enkele klachten waren genog. Het ging om een puur commercial product. Hier volgt een bioscoopspotje van reclamebureau Cossette in Vancouver, genaamd “Eye of the Cervix” voor het B.C. Cancer Agency en hun Cervical Cancer Screening Programma. Een pleidooi voor uitstrijkjes, om baarmoederhalskanker snel te ontdekken. Kort, maar duidelijk. En deze Canadese film wordt vast niet van de buis gehaald. Via AdFreak.
Lees ook:Griezelreclame: de 30 ‘Adfreakiest’ spotjes van 2010
Lees ook:Paaldanseres ingezet in strijd tegen borstkanker
Lees ook:Biermerk haalt ‘gevaarlijk’ 3D-spotje van tv (Bud Light)
Lees ook:Zo, hé, Lactacyd benoemt vagina in nieuwste kutreclame
Lees ook:Zet je hond op dieet, drie spotjs van Pedigree Light
Ehm. Als het een bioscoopspotje is, dan is het toch überhaupt niet op de buis?
Haha, nee, dat klopt niet. Van het doek gehaald dan maar (klopt ook niet, maar ach…)