Biermerk haalt ‘gevaarlijk’ 3D-spotje van tv (Bud Light)

Haha, geestig, ze moeten de adverteerder in de VS, biermerk Bud Light van Anheuser Busch erg dankbaar zijn, dat ze dit 3D-spotje snel van de buis hebben gehaald. Te gevaarlijk, het publiek moet worden beschermd! De (Australische) site TIR vermeldt een geestig zinnetje uit het persbericht: “No stunt people were harmed during the making of this commercial, well, because they’re stunt people.” De commercial werd gemaakt door reclamebureau Cannonball in St. Louis, Missouri. LOL. PS Zie ook even de (oudere) vloekenpot, mijn favoriete Bud Light-commercial.

Lees ook:Deze kat springt zo hoog omdat-ie reclame maakt (Whiskas)
Lees ook:De vloekenpot, erg geestige commercial van biermerk Bud Light
Lees ook:Doe maar niet zelf, die stunts van ‘We Are Animals’ Wrangler
Lees ook:Wat een millimeter betekent in fraaie Audi A1-commercial
Lees ook:”Atoomexplosie” ingezet in commercial voor nieuw Altoids-snoepje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.