Roze Mercedes A wint eerste Pink Ribbon Inhaak-award

Mercedes A pink ribbonprijsMercedes-Benz Nederland heeft van uitgever Sanoma de Pink Ribbon Magazine Inhaak Award 2010 gekregen voor de advertentie die het origineelst inhaakt op het thema van Pink Ribbon Magazine, bijgaande roze A. M-B krijgt daarnaast gratis mediaruimte van Sanoma twv €25.000, meldt Marketing Tribune vandaag. Tweede en derde werden Nivea en Samsung KNP. Vorige week verscheen Pink Ribbon Magazine 2010, waarvan de opbrengst volledig naar de strijd tegen borstkanker gaat. Sanoma Uitgevers geeft de charity glossy voor de zevende keer uit. Alle betrokkenen werkten er weer gratis aan mee. De campagne is opnieuw, na het succes van vorig jaar, van Grey Amsterdam. Johan Kramer regisseerde de commercial (muziek Junkie XL).

Lees ook:Pink Ribbon zendt ‘verkeerd signaal’ uit met Heineken-sponsoring
Lees ook:Na borsten, inspirende boodschappen gezocht voor nieuwe campagne Pink Ribbon Magazine
Lees ook:Barry ‘Komt een vrouw bij de dokter’ Atsma uit de kleren voor KPN/Samsung-actie Pink Ribbon
Lees ook:Veel borsten en rijmpjes in prima Nederlandse Pink Ribbon-campagne
Lees ook:Campagne Pink Ribbon vraagt om fondsen voor onderzoek

Eén reactie op “Roze Mercedes A wint eerste Pink Ribbon Inhaak-award

  1. jose

    Ik vind dit afschuwelijk – heb zelf kanker gehad – kan dit aub niet meer getoond worden. Ik griezel hier van tot in mijn . . . Kan het echt niet verdragen.
    Groeten,

    jose’

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.