Rabobank tweede in Telegraaf’s Beijing Reclame Inhaakwedstrijd

De Telegraaf maakte zaterdag de winnaar van zijn inhaakprijs voor reclame bekendgemaakt, ''De Beste Inhaker Beijing 2008.'' Koga Miyata werd gefeliciteerd, na onderzoek onder de lezers van het dagblad. Met de tekst ''There are 9 million bicycles in Beijing'' De Koga Kimera gaat voor goud.'' En daaronder: Koga wenst de baanselectie succes op weg naar de OS. De tweede plaats ging naar een uiting, waarvan ik nog minder onder de indruk was, voor de Rabobank. Volgens de DT-lezers had deze de ''meeste attentiewaarde'' en de ''meeste communicatie- kracht.'' Tja, wie mag twijfe- len over 't oordeel van de doelgroep, zei ik al. De kop: Nog hoeveel nachtjes dromen voor jou? Eronder Rabobank Sponsor van dromen (hockey, wielren- nen, paardrijden). Wel weer, toegeven, duidelijk. De nummer 3 publiceren we morgen. Hoeveel lezers stemden, hoeveel er naar Koga en Rabo gingen maakt De Telegraaf helaas niet bekend. Onder- tussenis een jury met communicatieprofessionals ook bezig om de beste inhakers -krijgt de Gouden Inhaakmedaille-
te kiezen (van alle medium- typen). Ben benieuwd welke
dagbladadvertentie dáár als winnaar uit de bus komt. Die van Koga en
Rabobank zeker niet.

Lees ook:Sanex/Pieter derde in Telegraaf’s Beijing Reclame Inhaakwedstrijd
Lees ook:Koga Miyata winnaar Telegraaf’s Beijing Reclame Inhaakwedstrijd
Lees ook:Rabo, de Tour en doelsparen gaan lastig samen in de reclame
Lees ook:Fatima en Teun in sponsorduel ABN Amro – Rabobank
Lees ook:Onderzoek: Inhaakadvertenties hoger gewaardeerd, vaker gelezen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.