WNF wint Gouden Loeki/JANUARI – vóór spots AH en Wegenwacht

De Gouden Loeki, georganiseerd door de Ster, is de publieksprijs voor de leukste of origineelste commercial van het jaar (let op: die is niet per definitie ook de effectiefste). Iedere maand kan men uit 10 commercials de beste drie kiezen die automatisch meedingen in de Gouden Loeki Jaarverkie- zing over heel 2008. In de net afgesloten JANUARI-verkiezing (het ''Loeki-jaar'' loopt van december 07 t/m november 08) eindigde de weinig spectaculaire ''De wonderen zijn de wereld nog niet uit'' (zang Queen) van het Wereld Natuur Fonds (eigen productie) als eerste, gevolgd door Gewoon bij Albert Heijn (bureau TBWA) en als derde de Wintercampagne van ANWB's Wegenwacht (Ubachs Wisbrun JWT). Alle commercials, evenals de nummers 4 t/m 10 op de ranglijst, zijn HIER TE ZIEN.

Lees ook:AH’s afscheidsspotje met supermarktmanager Harry Piekema wint Gouden Loeki 2015
Lees ook:Gouden Loeki 08: kiezen uit tien commercials voor maand januari
Lees ook:LOI, Pearle en Sunweb zijn januari-nominaties Gouden Loeki
Lees ook:AH/smurfen wint Loeki / FEBRUARI – vóór Generali en SP Thuiszorg
Lees ook:Stemmen kan weer voor Gouden Loeki’s 3 juni-nominatiese

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.