[Laatste dag] Er kan weer worden gestemd voor de Gouden Loeki-verkiezing. Van de 10 voor de maand juni door de STER genomineerde commercials leuke/beste commercials gaan er, zoals gebruikelijk, drie door naar de halve finale van de GL-competitie in december 2013. Ze zijn gemaakt door in Nederland gevestigde reclamebureaus, tenzij anders gemeld. En kunnen op de STER/Gouden Loeki-site worden bekeken, waar ook kan worden gestemd. Dat kan t/m dinsdag 30 juli. De tien zijn, in willekeurige volgorde: Zonder Ansjovis/T-Mobile (reclamebureau Etcetera), Tattoo/Specsavers (reclamebureau onbekend volgens STER), Een wereld te winnen/Wereld Natuur Fonds (vermoedelijk eigen produktie), Smartpakkers/Telfort (N=5), Oudermishandeling/Rijksoverheid (onbekend volgens STER), Op je schouders/Ministerie van Defensie (Steam), Kamperen/ABN Amro (Selmore), Kaaskenners/ Albert Heijn (TBWA\Neboko) en, Zomer/C1000 en 1+1 gratis (Alfred). De organiserende STER is het reclameverkoopkantoor van de Publieke Omroep). Hoe de verkiezing werkt? Klik hier. NB Uitslag Gouden Loeki 2012-verkiezing staat hier.
Lees ook:Ouderenmishandeling, WNF en Kamperen/ABN Amro juni-nomi’s Gouden Loeki
Lees ook:Stemmen voor juni-nominaties Ster Gouden Loeki
Lees ook:Stemmen voor maart nominaties Ster/Gouden Loeki
Lees ook:Stemmen voor augustus-nominaties Gouden Loeki
Lees ook:Gouden Loeki: kiezen uit 10 spots voor februari-nominaties
Gokje wagen: And The Winner is deze maand Zonder Ansjovis van T-Mobile.