AH/smurfen wint Loeki / FEBRUARI – vóór Generali en SP Thuiszorg

De Gouden Loeki, georganiseerd door de Ster, is de publieksprijs voor de leukste of origineelste commercial van het jaar (let op: die is niet per definitie ook de effec- tiefste). Iedere maand kan men uit 10 commercials de beste drie kiezen die automatisch meedingen in de Gouden Loeki Jaarverkiezing over heel 2008. In de net afgesloten FEBRUARI-verkiezing (het ''Loeki-jaar'' loopt van december 07 t/m november 08), eindigde de Smurfenactie van Albert Heijn als eerste (reclamebureau TBWA), gevolgd door Savana van Generali (bureau onbekend) en als derde Thuiszorg van de SP (bureau eveneens onbekend). Alle commercials, evenals de nummers 4 t/m 10 op de ranglijst, zijn HIER TE ZIEN.

Lees ook:WNF wint Gouden Loeki/JANUARI – vóór spots AH en Wegenwacht
Lees ook:Spa wint Gouden Loeki / MAART vóór Energie:direct en Tempo Team
Lees ook:Audi R8 wint Gouden Loeki/december – vóór spots Unox en ANWB
Lees ook:Gouden Loeki 2009: kiezen uit 10 genomineerde spots/december
Lees ook:VW/Oude vrouwtje, Essent/Verbruiksmanager en AH/AZ-weken eerste nominaties Gouden Loeki 2011

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.