Centraal Beheer wint Gouden Loeki/april – vóór spots Cup-a-Soup, AH

De Gouden Loeki, georganiseerd door de Ster, is dé publieksprijs voor de leukste of origineelste commercial van het jaar (let op: die is niet per definitie ook de effectiefste). En met publieksprijzen voor reclame voelt Reclame- wereld. blog zich natuurlijk verwant. Iedere maand kan men uit 10 commercials de beste drie kiezen die dan worden genomineerd voor de Gouden Loeki Jaarverkiezing over heel 2007. In de net afge- sloten april-verkiezing eindigde Centraal Beheer met Cipier als nummer één (maker: reclame- bureau DDB, bovenste plaatje), gevolgd door Cup-a-Soup met Gevangenis en Albert Heijn met A-merken als derde (allebei van bureau TBWA). Ze zijn HIER TE ZIEN. De maart- winnaars waren McDonald's met Relatie, gevolgd door Pearle met Rallybroers en BCC met Bezorgtijden. Ster isde reclameverkooporganisatie van de Publieke Omroep.

 

Lees ook:Amstel wint Gouden Loeki in mei, vóór Albert Heijn en Bol.com
Lees ook:McDonald’s wint Gouden Loeki/maart – voor spotjes Pearle en BCC
Lees ook:Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand mei
Lees ook:Calvé-pindakaas wint Gouden Loeki in juni, vóór Hertog IJs en Axe
Lees ook:Bol.com wint Gouden Loeki in augustus, vóór BCC en Heineken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.